Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Volterra..

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 1:22 am

Tid::
Vejr:: Dejlig Lunt og fredeligt.
Omgivelser:: Ingen udover Lestat og nogen livvagter.
Sted:: Volterra.
Årstid:: Sommer.
Påklædning:: Mørk kåbe, der dækker over ansigtet og resten af kroppen.


Dørene sprang op, skridt for skridt, skridtene var umenneskelige høje, gik Lestat leder af Volturi klanen, hen til sin trone, han gik langsommere og langsommere som om han lød den korte tur, da han endelig var nået vejen op til tronen satte han sig, og kiggede frem, han havde stadig sin mørke kåbe på, men det eneste man kunne se på hans ansigt var hans røde øjne, han kiggede frem på sine livvagter og sagde enkelt "Forlad mig!", de gjorde som han sagde hurtigt, han sad som han næsten havde gjort hele sit vampyr liv, på tronen, i Volterra..
Tilbage til toppen Go down
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 1:27 am

Dørene gik endnu engang op, denne gang var det lydløst og en kvinde i en sort kåbe trådte ind. Hendes lyse øjne hvilede på Lestat og hun var kold. Facaden var oppe og hun viste ikke noget som helst. Det sorte hår gemte sig inde bag kappen, sammen med det blege ansigt. Man kunne tydeligt se hendes former fra den stramme kappe. " Lestat " Røg de enkelte ord over hendes læber, mens hun svævede hen mod den midterste trone. De kyse øjne hvilede på tronen og hætten faldt ned på hendes skuldre og blottede det sorte hår og det blege ansigt. De fyldige læber og de markerede kindben. Melanie kiggede bare ligeud på dørene og ventede på at der ville ske noget spændende.
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 1:43 am

Lestat bøjede langsomt hovedet ned, han havde sine to hænder til at krydse hinanden da han sad på den højre trone, han nynnede stille en lille vise som cirka var den eneste lyd i rummet, 'Islander' hed melodien, han kiggede skælvende over til Melaine, "Melaine" sagde han stille da han stoppede med at nynne. Han lagde armene hver for sig, og kiggede igen over til hende, "Undskyld mig, siden du har samlet mig, hvad er der så?"spurgte han hurtigt og koldt, koldt som han altid var..
Tilbage til toppen Go down
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 1:49 am

Melanie grinte hjerteligt, men samtidig hang det kølige stadig i latteren. " Jeg kede mig da bare Lestat " sagde hun med en stille stemme, som både lød selvsikker og samtidig en smule venlig. Hendes blik hvilede nu roligt på ham og hendes blik var en smule håndligt. " Jeg havde bare ikke noget at lave" sagde hun sukkersødt, måske en smule for sukkersødt. Hun rejste sig hurtigt op, så hurtigt at man ikke lagde mærke til at hun forsvandt fra hendse trone. Melanie stod nu foran døren og kørte en finger over den, mens hun lukkede øjnene. Et køligt smil formede sig om hendes læber. " Hvorfor troede du jeg havde tilkaldt dig?" spurgte hun en smule nysgerrigt, selvom hun kendte svaret.
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 12:53 pm

Lestat grinede af hendes spørgsmål, han løftede den højre øjenbryn af undren, da hun rejste sig med lynest hastighed, rejste han sig med og hoppede elegant hen til døren, han lugtede stille til alt i lokalet, han kunne kun mærke lugten af vampyr, den dejlige lugt af Melaine. Melaine og ham havde siddet på tronen i flere århundreder. De bragte Volturi ære, evig ære. "Jamen du ved det nok, orden og ret og et nyt offer for loven, og en overtræder du kender alt til det"sagde han stolt men hurtigt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 1:25 pm

Melanie grinte lidt, et hjerteligt grin. Hun plejede kun at være kold, men i dag var hun glad. Hun havde fået afvide at hun måtte tage til Seattle. " Jeg skal snart til Seattle, med min livvagt" sagde hun hurtigt og vendte sig om. Hun kiggede på Lestat og smilte drillende. Hun havde altid set ham som en bror og ikke meget mere. Hun kiggede op på det flotte loft og lukkede øjnene i.
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 12:11 am

Elizabeth trippede ved døren. Hun ville ikke forstyrre endes medVolturrier, men besluttede sig for at gå ind i salen alligevel. Hun hilste på vagterne der stod ved døren.
Hun kiggede, hvem der var der inde. Melanie og Lestat hun aldrig havde snakket med, men kun hørt om.
Elizabeth's sorte hættetrøje var oppe, men hun tog den ned i anerkendelse. Så stod hun der bare - og ventede på at Melanie eller en anden skulle tale til hende.
Klart, Elizabeth havde aldrig været glad for at være en undermåler. Men når hun nu var den nyeste ankommende i klanen, burde hun tage sig iagt - selvom hun dog godt kunne beskytte sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:01 pm

Lestat kiggede på Elizabeth der gik ind i salen og himlede med øjnene, Hah. Han samlede hans krafter og fløj over på hans trone som var på højre side af Melaine midterste trone. Lestat øjne kiggede på Melaine med et forvirret blik. Men under kappen kunne man overhovedet ikke se hans ansigt. "Velkommen Elizabeth" sagde han koldt til Elizabeth som havde forstyrret ham og Melaine. "Du rejser altså hver gang, Melaine min kære"sagde han endnu koldere til hende end han havde gjort til Elizabeth men man kunne sagtens hører han lagde tryk på gang. Lestat og Melaine forhold i Lestat øjne var mere fjendtligt end det var venligt, og han troede virkelig ikke på at det ville forandres, sådan var Lestat.. Men han så dog muligheder i Elizabeth.
Tilbage til toppen Go down
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:07 pm

Melanie fniste ldit, et koldt fnis. Hun havde altid kun set Lestat som en fjende eller en eller anden bror man hadede. Han var altid kold overfor hende, så hun gengældte bare hans følelser. " Jamen kære Lestat, det er fordi jeg keder mig her. Der er så mange muligheder i Seattle og der kan man virkelig lave kaos.. " sagde hun smilende og kiggede så på Elizabeth. " Tillykke Eli.. Jeg er glad for at du blev en del af klanen " sagde hun mere venligt og smilte varmt til hende. Det smil havde Lestat aldrig set før, for hun sendte kun ham kolde smil. Den fjendtlige af slagsen.
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:18 pm

Lizabeth smilte selvstændigt tilbage.
"Tusind tak." svarede hun Melanie. Elizabeth rettede sit blik mod Lestat.
"Vil De have at jeg begynder på min pligt nu, herre?" spurgte hun og hentydede til livvag-posten.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:36 pm

Lestat blinkede med hans højre øje til Melaine, han rejste sig fra tronen og gik noget skridt tættere på Elizabeth, han kunne mærke hende så tydeligt, da han var helt henne ved hende lagde han hans hånd på hendes kind, "Min kære Elizabeth.. Husk at jeg forlanger det af dig og forventer at du er perfekt og det gav jeg også udtryk for, men jeg vil behandle dig med stor respekt.."sagde han koldt og tog hans hånd tilbage og gik hen mod Melaine han kiggede stadig koldt på hende, koldt som han vist altid gjorde, "Undskyld mig Kære Melaine, du ved jeg er langt ældre end dig.. Du kunne måske begyndte at studere noget mere? Som mig"sagde han direkte til Melaine hård og koldt..
Tilbage til toppen Go down
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:41 pm

Melanie trak lidt på den ene skulder. Hun hadede virkelig når Lestat brugte hans alder mod hende. " Selvom De er ældre end mig, så er jeg langt stærkere og mine evner er langt mere farlige end dine. " sagde hun ligeud, med en kold tone. Hendes ansigt var tomt og hun huskede tydeligt de kolde år nede i kælderen. Lestat havde også været der, hvilket fik hende til at hade ham mere. Han havde bare grinet af hende. " Desuden så vil jeg hellere få nogle til at holde øje med dem i Forks, en vagthund kunne jo være meget nyttigt " sagde hun og vendte om på hæle, hvorefter hun sad på sin trone igen.
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:10 pm

"Jeg er ikke en vagthund," hvæsede Elizabeth mellem sine tænder. "Melanie," hun kiggede på Melanie. "Du ved hvad jeg kan. Og det jeg kan, er langt mere værdigt, end at kunne være en vagthund." Elizabeth ignorerede at Lestat var der lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:50 pm

Lestat som sad på tronen kiggede tænkende på Elizabeth, med hendes evne ville han lave hende til hans kriger, krigerne af hans del af Volturi Klanen, hans personlige garde, en garde som intet kunne slå, "Du skal ikke være nervøs min pige, du er ikke som de andre her, du er mere magtfuld end de nogen sinde bliver"sagde han koldt, så koldt i hans stemme, at det føles som kulde, kulden der var ubeskrivelig, selve kulden virkede så ægte.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 2:35 pm

Elizabeth bukkede. "Tak." sagde hun, og kiggede på Lestat. Han lignede slet ikke ham hun havde set i bøgerne hun havde læst i de store kongelige biblioteker rundt omkring i byen. Der var nemlig mange hundrede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Volterra.. Empty
IndlægEmne: Sv: Volterra..   Volterra.. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Volterra..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Italien :: Volterra :: Volturrien-
Gå til: