Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Lestat's Hemmelige Gemakker.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 12:33 am

Sted: Volterra, Lestat Gemakker.
Vejr: Storm, så man kan hører det i rummet..
Omgivelser: Intet levende væsen.
Tid: Lidt over Midnat.

Lestat lederen af Volturi, sad inde i hans dybeste gemakker, han lagde på hans seng, kiggede op på natte himlen, hans gemakker var lavet sådan at han havde en kæmpe seng inde i midten, over sengen havde han et tagvindue, der er cirka 5 meter i radius resten af værelset var reoler med mange gamle og nye bøger han havde i hans samling, over reolerne havde han nogen Malerier de fleste var af ham selv, i Volterra der var også en af ham som lille sammen med en lille familie. Lestat lå med fuldkomne åbne øjne der var fulde af undren, vrede og tørst, de var blodrøde, han havde ikke flyttet sig derfra i to dage.. Lestat tog hans hånd op og rakte ud efter en af stjerne selvom han vidste at han dræbte ville nå den.. Selvom han ville så gerne så inderligt.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 12:38 am

Elizabeth gik elegant hen til den store dør. Hun skulle til at banke på, men opgav det. I stedet, gik hun længere hen af gangen, og ind af sin egen dør.
Som vampyr kunne man næsten ikke have undgået at høre, at der stod nogen og trippede udeforan sit gemak. Men hvad skulle hun dog sige? Hverken Melanie eller Kisha var der og hun ville garanteret selv hopppe over ordene. Han var jo trodsalt lederen af Volturrien.
Men Elizabeth tog sig sammen og gik over mod døren endnu engang. Hun bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 12:55 am

Lestat havde fornemmet en vampyr stå uden på gangen i lidt tid, men gad ikke bruge mere tid end det var nødvenligt på det, men da personen bankede på, så vidt han kunne lugte var det en hun kønnet vampyr, men han besluttede sig for at tage noget tøj på, han løb hen (vampyr fart) og tog hans blodrøde kåbe på, det var hans yndlinds kåbe.
Han gik langsomt i menneskefart op til døren, han skulle gå noget trin for at komme helt hen til døren, han åbnede hurtigt døren og kiggede på personen han hævede det ene øjenbryn af hende men gik så to skridt tilbage "Undskyld mig?" spurgte han langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 12:57 am

Han var højere end Elizabeth troede. Og lignede mere en vampyr.
"Lestat." hilste Elizabeth venligt på ham. "Jeg er blevet optaget i klanen idag, og for at få mine gode manerer på plads, syntes jeg at det ville være rimeligt, at hilse på Dem."
Elizabeth smilte smukt og kiggede på Lestat's røde øjne. Hendes egne, var samme farve. "Jeg er ked af det, hvis jeg forstyrrer." sagde hun med sin englestemme.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:07 am

Lestat betragtede hende, langsomt, han havde vist med en vampyr at gøre der var meget hurtig.
Han kiggede undrende på hende igen, han hadede at møde fremmede, han havde den mening at han skulle nå at betragte og kigge på personer og lærer dem at kende før han kunne stole på dem..
Han kiggede på hende øjne og så det som en chance.. "Så du er Elizabeth jeg snakkede med min tjener tidligere om dig.. " sagde han utålmodig.. "Men selvfølgelig er det iorden at du kommer indtil mig, jeg skal nok sørger for du ikke bliver Melaine's soldat.." sagde han koldt med et koldere smil.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:17 am

Elizabeth lo. "Jeg ville bare nævne min tilstedeværelse i klanen. Jeg er meget beæret." hun nikkede en gang.
Elizabeth rettede lidt på sin hvide skjorte hun havde på, og smilte prøvende til Lestat. I så mange år havde hun hørt om ham og nu ... stod hun foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:27 am

Lestat Gabte, og så stadig på hende undrende, "Undskyld mig, vil du være sød at fortælle mig hvad du kan af evner?"sagde han bestemt til hende som en af lederne I Volturi ville han havde hende til at sige sandheden hele tiden, "Og prøv ikke at lyve jeg vil vide besked og det kan du godt regne med, og du skal ikke sige jeg ikke har en evne"sagde han med det koldeste smil han kunne få på læben. Han lukkede døren efter hende med et kæmpe smæk som døren kunne holde til.
han gik ned af de små trin ned af trappen, han lagde sig i sengen igen og kiggede fast op i nattehimlen..
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:31 am

Elizabeth blev forundret over hans reaktion.
"Jeg kan simpelt dræbe med og uden kontakt. Dræbe offeret med mit sind, få det til at knække sammen eller eksplodere. Det kommer lidt an på hvad mit humør er. Jeg kan få det til at tage lang tid, eller kort tid, eller få det over på min egen fordel." Elizabet stod med hænderne samlet foran sig, oppe ved trappen. Hun betragtede Lestat. Havde hun fået en, hun skulle ... passe på?
"De må vide, at jeg aldrig nogensinde kunne finde på at lyve. Det burde de vide, og Melanie burde også gerne have fortalt det." hun smilte et perfekt smil.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:48 am

Lestat Tha Chaois kiggede koldt på hende nu, *Jobbet er ledigt, og hun har en meget magtfuld evne.. En der måske kan måles med Melaine..*, Lestat smilte til sidst til hende et smil uden varme uden lys, uden noget der er godt.. Kun kulde.
Han vente sit hoved op mod loftet igen og gik sig selv at flyve derop, hele hans krop fløj op mod tag vinduet, af en eller anden grund havde han lyst til selvskab og fik hende til flyve med ham op, hele hendes krop blev fløjet med op, op til det vidunderlige tagvindue han havde i loftet.. "Meget meget stærk evne.. Men jeg tror dog jeg overgår dig.. Stort" sagde han koldt til hende..
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:52 am

Elizabeth kiggede forvirret rundt.
"Det tror jeg at jeg må give Dem ret i." hun lo en smuk latter og undersøgte videre rundt i gemakken. Den var større end hendes eget; men han var der tilgengæld nok mere end hun selv var i hendes egen.
"Men jeg vil ikke forstyrre Dem længere."
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 2:02 am

Lestat kiggede lumsk til hende og begyndte at forklarer de forskellige planeter og deres navne, + deres stjernetegn osv,
han kiggede på hende kort og blinkede med det højre øje, det var efterhånden blevet en vane at blinke til andre..
Lestat elskede astronomi, det ved det han bedst kunne lide med alt, han kunne få år til at gå med det, han havde jo ikke andet end tid, "Jeg har et job til dig" sagde han koldt så koldt at man ikke kunne hører det uden at få kuldegysninger, den magt han havde over andre vampyrer var enormt. "Hvis du tænker dig om og ser på hvor mange personer der er i dette lokale kan du se, hvad jeg behøver fordi jeg er leder"sagde han koldt og med et mere koldt smil til hende.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 9:35 am

"Jeg tror ikke helt at for følger Dem," sagde Elizabeth højtidligt. Hun ville gerne være høflig og vise sin bedste side af sig selv. Nu hvor det var den eneste kontakt hun nok ville få med en, fra det mandlige køn.
"Hvad De behøver?" spurgte hun og smilte. Hun havde forstået alt, det med stjernerne, planeterne og hans lille sol.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 12:52 pm

Lestat gabte igen og havde næsten lyst til at dræbe Elizabeth men ombestemte sig, hun kunne måske dræbe ham..
"Elizabeth, må jeg forklarer.. Der kommer en tid for en vampyr når ideen om udødelig virker kedelig.. Så inderligt kedelig.. At man har brug for noget, brug for noget ondt eller godt, jeg har brug for dig.. Jeg har brug for dig, på grund af din evne intet andet.. Jeg vil havde du bliver min personlige livvagt. Kun min." sagde han koldt og drejede hans hoved over mod hende, oppe i luften vendte han sig så han nærmest sad oppe i luften som om han sad på en stol.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:15 pm

"Livvagt? Som Kisha?" hun lagde hovedet på skrå.
Elizabeth's hænder blev knyttet. Hun så hvordan Lestat kiggede på hende.
"Det vil være mig en ære, herre." sagde hun. "Men jeg vil ikke bestemmes over. Jeg er en vampyr som alle jer andre."
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 1:25 pm

Lestat blev rasende over svaret og kiggede denne gang rasende på hende, ilden i hans øjne var svært at undgå at kigge på, "Undskyld mig, Jeg er ikke som Melaine, jeg behandler vampyrer, med den største respekt, og jeg forventer kun du følger efter mig osv.. Men du skal lige tænke over at du vil komme meget længere op i rang.. Du vil blive min nej Volturi's Kriger, krigeren der bekæmper de fremmede klaner, din evne vil fører dig til top, men ikke med Melaine, kun med mig" sagde han koldt og man kunne godt mærke der var noget vredt over hans stemme.. Faktisk meget vredt end han havde været i over 50 år..
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:04 pm

"jeg siger blot, min herre, at jeg ikke tolererer nogen form for styring. Jeg er stadig fri uanset hvad." Elizabeth kiggede normalt på Lestat. "Jeg ønsker ingen vrede - så De må tro mig, jeg er beæret." Elizabeth forstod ikke lestat's vredesudbrud og undrede sig. Hun havde nærmest ikke sagt noget. Bare sat noget i klarere perspektiv.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:40 pm

Lestat kiggede på hende med et koldt blik, han så Elizabeth som et kæledyr, intet andet, hans forhold til hende var kun fysisk sidderhed og intet andet, han fløj ned på hans seng igen, sengen som var blod rødt, blod rød var den rigtige farve i følge ham, denne sande farve beskrev alt med ham, intet kunne ersatte denne farve ikke engang Melaine. Melaine denne falske leder som åbenbart ikke var en en god leder i følge ham, "Du skal vide at jeg aldrig ville ersatte dig.. ALdrig aldrig.. Min kære"sagde han stille til ham, han fik hende til en flyve ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 2:02 pm

"Erstatte mig? Har jeg gjort noget galt?" spurgte Elizabeth fortvivlet.
Elizabeth havde godt fornemmet Letsat og Melanie's frustrationer når de var i nærheden er hinanden. Men Elizabeth havde intet gjort. Det eneste hun ville var, at sørger for, at Lestat var i sikkerhed overfor potientielle trusler.
Elizabeth landede elagnt efter at have siddet oppe i loftet og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 11:50 am

Lestat smilte koldt til Elizabeth, endnu en gang, det var nok det smil han brugte mest, Lestat hævede hans højre øjenbryn og selvom han lagde i hans seng lod han nærmest som om han sov, som om han var menneskelig, han rejste sig, hurtigt, man kunne næsten ikke se det med det klare øje, så hurtigt var det han stod nu ligebag hende og kiggede koldt på hende.
"Dine lille tricks virker altså ikke på mig eller noget, så ingen numre? Forstår du?"sagde han og lagde hans hånd på hendes hånd og aede det helt ned til hendes røv, han forsatte med det i noget tid, hans plan var med at fungere bedre og bedre hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 9:26 pm

Elizabeth knurrede ad ham og før Lestat vidste af det, sad hun henne på hans seng.
"Som sagt, herre," hun fnyste, "så er der ingen der bestemmer over mig. Men det er klart, jeg vil ikke bruge mine evner mod ham jeg beskytter. Det ser jeg ingen grund til. Jeg er ikke bare en eller anden af dine livvagter. Jeg er her kun for at kunne udnytte mine evner på en god og omstændig måde." hun kiggede på Lestat.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lestat's Hemmelige Gemakker. Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat's Hemmelige Gemakker.   Lestat's Hemmelige Gemakker. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lestat's Hemmelige Gemakker.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Italien :: Rummene :: Lestat's gemakker-
Gå til: