Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  

Share | 

Sov sødt lille engel.

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Elizabeth

Antal indlæg : 104
Url Alder : 23
Geografisk sted : Italien

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Tirs mar 30, 2010 12:08 pm

Elizabeth slap Kisha's hånd, og gik rundt om de to andre drenge. Hun stod bag dem nu - og Kisha stod foran dem.
ELizabeth gik hen til den dreng til højre; muskuløs, med brunt krøllet hår.
"Jeg sender dig i himlen..." hviskede hun i hans øre. Men uden videre, sprang hun på ham og satte tænderne i hans hals.
Blodet fik Elizabeth til at smile. Imens, sørgede hendes sind for, at den tredje dreng ikke løb; hun havde sat hans nervesystem ud af drift.
Elizabeth klukkede og mærkede hvordan drengens liv blev hevet ud af ham.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Kisha

Antal indlæg : 127
Url Alder : 76
Geografisk sted : Seattle & Italien.

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Tirs mar 30, 2010 12:29 pm

Alle de andre drenge stivnede. "Vi vil sende jer alle til himlen, nu hvor i har set engle. Vi vil følge jer i døden," sagde hun formelt, og hun smilede svagt. Hun strøg en af drengene ned af kinden, med et kærligt smil. Han stivnede ved hendes bløde, kolde bevægelse. Hun slog et smæld med tungen, og der sprang et hul i hans bryst. Blodet sprøjtede ud.
Vis brugerens profil
Elizabeth

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Tirs mar 30, 2010 12:49 pm

Duften af blodet gjorde hende mere ivrig, og hun gjorde det af med den dreng, hvis nervesystem var sat ud. Han var dem bedste af dem alle.
Elizabeth kiggede over på på Kisha. "Er du færdig?" hun smilte.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Tirs mar 30, 2010 12:57 pm

Der stor stadig tre drenge foran dem. De var helt stivnet, de var bare alt for nemme. Hun smilede til Elizabeth, og løftede sin hånd. Hun knipsede en gang, og så sprang en af deres hoveder af. Hun udstødte en ond latter, og slikkede sine fingre. "Færdig."
Vis brugerens profil
Elizabeth

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Tirs mar 30, 2010 1:25 pm

"Jeg vænner mig aldrig til det der," lo hun. Det så jo helt fantastisk ud, på en eller anden utrolig ond måde, Elizabeth ikke var vant til.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Tirs mar 30, 2010 1:27 pm

"Det tænkte jeg også de første dage, men nu hvor jeg næsten er 100 år, har jeg næsten vendet mig til et." Et svagt smil bredte sig over hendes læber. Hun elskede at smadre folk helt i små dele.
Vis brugerens profil
Elizabeth

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Ons mar 31, 2010 12:49 pm

"Fint nok," grinte Elizabeth og smilte varmt. "Jo stærkere jeg bliver, jo bedre." Elizabeth rettede lidt på sit hår og mærkede menneskeblodet i hendes krop.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Ons mar 31, 2010 3:18 pm

"Cool. Det forstår jeg godt godt." Hun kunne ikke lade være med at grine. "Nå, skal vi tage hjem nu? Jeg er træt at tude-drenge nu." Hun trak på skuldrene.
Vis brugerens profil
Elizabeth

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Tors apr 01, 2010 9:37 pm

Elizabeth smilte. "Jo, lad os det." hun gjorde tegn til at Kisha skulle føre an. Elizabeth rettede lidt på hendes kjole - og var nærmest blevet helt forelsket i den.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Fre apr 02, 2010 11:46 am

Kisha sendte hende et henrivende smil, og satte af. Hun landede i skyggen af et tårn et par meter over Elizabeth, og stillede sig helt ind i den. Hun var helt usynlig for mennesker, og også for de fleste vampyrer. Så satte hun af igen, med lynets hast, og landede yndefuldt på et udspring på et hus.
Vis brugerens profil
Elizabeth

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Fre apr 02, 2010 12:36 pm

Elizabeth gjorde samme som Kisha.
"Jeg tænkte på, om vi kunne tage et smut forbi mig?" spurgte ELizabeth. "Jeg skal have hentet mine ting." hun lo en smuk latter og kiggede mod Kisha.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Fre apr 02, 2010 9:46 pm

Kisha kastede et blik tilbage, og så på hende. "Hje.. Hjem? Hjemme på slottet, ikke?" Hun vendte sig om, så den hvide kjole bølgede om hendes smukke, hvide ben.
Vis brugerens profil
Elizabeth

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Lør apr 03, 2010 4:35 pm

"Nej, min lejlighed. Her, i Forks." svarede Elizabeth og kiggede nysgerrigt på Kisha. "Jeg skal jo hente nogle ting." hun smilte varmt.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Lør apr 03, 2010 4:37 pm

"Ja, selvfølgelig. Du førre an." Hun stillede sig igen frem, parat til at sætte af efter Elizabeth. Hun var jo utrolig hurtig, og slet ikke i tvivl om at de faktisk ville kunne komme til Forks, ret hurtigt. Altså, igen ville rigtigt opdage dem, fordi de var så hurtige?
Vis brugerens profil
Elizabeth

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Lør apr 03, 2010 4:40 pm

"Det er ikke så langt herfra." Elizabeth lo. "Lejligheden ligger her, i Volterra." hun lo og satte af. Hun sprang fra bygning til bygning, indtil de nåede en lile altan, meget vintage. Elizabeth dirkede vinduet op og hoppede ind.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Lør apr 03, 2010 4:47 pm

Allerede ude på altanen kunne Kisha mærke den hyggelige atmosfære, og den slog imod hende, da døren åbnede. Også duften af træ, stof og andre ting, værelser var bygget op af. Kisha så sig omkring, og sugede alt til sig hun overhovedet kunne. Dette var jo muligvis fra Elizabeths mennesketid.
Vis brugerens profil
Elizabeth

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Lør apr 03, 2010 4:57 pm

Elizabeth lo. "Kom med ind." hun smilte og skyndte sig at pakke sig selv sammen.
Elizabeth havde egentlig ikke meget hun skulle have med; noget tøj, osv, men ellers var det i bund og grund det. Og så selvfølgelig nogle bøger, cd'er og hendes bedstemor's billede - malet for mange, mange år siden.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Lør apr 03, 2010 5:06 pm

Kisha svævede nysgerrigt efter hende, som en skygge i det svagt oplyste rum. Hun kikkede omkring på alle tingene, og alle møblerne i lige det af rummet hun kunne se. Hun ville ikke traske rundto og rode, selvom hun ikke havde tænkt sig at røre ved noget. Dette var helt sikkert noget af Elizabeth ældste. Selv havde Kisha ingenting med fra sit gamle liv, undtagen nogle af sine smykker. Kun én halskæde. "Er det din bedstemor?" Kisha viste jo ikke hvor gammel Elizabeth var, men hun var sikkert ikke over 100 år.
Vis brugerens profil
Elizabeth

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Lør apr 03, 2010 5:27 pm

Elizabeth kiggede på billedet, Kisha havde hentydet til. Det bestod af en gammel guldramme, lidt falmet, og en smuk kvinde, med røde krøller, der dansede langs hendes høje kindben og endte på midten af hendes ryg.
"Ja, det er min bedstemor." smilte Elizabeth - det var mange år siden det var blevet malet. "Min mor har malet det." hun smilte og tog de tre tasker op på ryggen. Billedet, havde hun i hånden.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Man apr 05, 2010 10:27 am

Kisha holdte alligevel øjnene på maleriet et stykke tid, og betragtede hendes bedstemor. Hun var utrolig smuk, og hendes hår mindede om Kishas, en hel del. Tja, nok fordi alle rødhårede lignede hinanden, tænkte hun hurtigt, og skubbede tanken væk. Så lagde hun hovedet på skrå, og smilede svagt. "Din mor måtte virkelig have malet utrolig smukt." hviskede hun betaget.
Vis brugerens profil
Elizabeth

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Tirs apr 06, 2010 11:14 pm

"Hun malede helt utrolig smukt," svarede Elizabeth og sukkede, "men hun stoppede straks, den dag, hvor min lille søster forsvandt. Hun havde rødt hår - ligesom du, for jeg havde selv arvet min sorte hårfarve fra min far, eller dog, det var rødbrunt." hun lo en smuk latter og sukkede endnu en gang. "Men det er så forfærdelig mange år siden." Elizabeth mærkede hvordan hun blev mere trist og hendes humør blev dårligere og dårligere.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Ons apr 07, 2010 2:22 pm

Kisha smilede opmuntrende til hende, og kyssede hende på kinden, med et drillende smil. Så begyndte hun på en hvirvlende, elegant og yndefuld dans, i en cirkel omkring Elizabeth. "Tænk ikke på det," sagde hun, helt ubesværet af sin dans. "Nu får du et nyt liv, som du vil syntes rigtigt godt om." Kisha stoppede op, og smilede til Elizabeth. "Kom nu med tilbage. Ellers bliver vi bare alt for triste."
Vis brugerens profil
Elizabeth

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Fre apr 09, 2010 4:29 pm

Elizabeth smilte tøvende.
"Ja, lad os komme videre." sagde hun hurtigt, og gjorde tegn til Kisha skulle stille sig ud på altanen. Derefter gik Elizabeth yndefult ud på altanen og lukkede vinduet tæt til. Godt, den var låst.
Elizabeth havde ikke i sind at droppe sin lejlighed - hun ville gerne have den, til hvis der skulle ske noget, eller alt ville ende helt galt.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Man jun 21, 2010 4:27 pm

Kisha betragtede Eliza, en pige som hun var begyndt at elske rimelig meget. Hun var ikke person som lagde sit liv i andre hænder, men hvis det skulle blive aktuelt på et tidspunkt, så ville hun gøre det, uden tøven. Hun følte sig bare tiltrukket af hende, som om hun havde kendt hende i flere år.
Hun ventede lydigt da hun låste vinduet, og smilede til hende med et særpræget smil.
Vis brugerens profil
Elizabeth

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   Tors jun 24, 2010 7:36 pm

Elizabeth smilte, begrænset. Hendes hoved var begyndt at dunke så utrolig meget - som om noget var på vej ud af hovedet på hende.
Pludselig, var det som om hun blev lammet. Hun så sin fortid foran sig; hendes forældre, smukke og yndefulde som hende selv ... men de gik fra hinanden. Ved siden af forældrene var ... hendes søster. Rødhåret, lille pige, med et perfekt smil, der lignede Elizabeth selv rigtig meget.
Elizabeth havde arvet størstedelen af hendes udseende fra hendes far og hendes søster havde arvet deres mors røde hår. Men ... denne søster; hvor forsvandt hun hen? Elizabeth kunne kun huske at hendes mor tog hendes søster med sig, da forældrene blev skilt - og faderen tog Elizabeth med sig.
Forstenet stod Elizabeth, fuld af minder. Hvis hun havde kunne græde, havde hun gjort det nu, helt uden en smule tvivl.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Sov sødt lille engel.   

Sov sødt lille engel.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next