Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  

Share | 

Betragter (Lestat)

Go down 
ForfatterBesked
Kisha

Antal indlæg : 127
Url Alder : 76
Geografisk sted : Seattle & Italien.

IndlægEmne: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 1:00 pm

Tid:: Aften.
Sted:: Tæt på slottet.
Omgivelser:: Et par mennesker, som glor.
Vejr:: Smukt.
_______

Kisha stod og lænede sig op af en af murerne. Hun betragtede alle menneskerne, men kedede sig helt forfærdeligt. Hun havde ikke set Elizabeth eller Melanie hele dagen. De var nok ude for at lave et eller andet. Hun sukkede dybt, og sendte fingereren til en som gloede lidt for åbenlyst på hende.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Lestat

Antal indlæg : 44
Url Alder : 23
Geografisk sted : Volterra..

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 1:13 pm

Lestat Mærkede lugten, den søde og dejlige og fine luft af vampyr.. Den var så dejlig så nær, Lestat stod oppe på en bygning og kiggede ned på Kisha, han smilte da hun gav fingeren til mennesket. Smilet som han gav til den kæreste Kisha var et smil uden varme uden glæde, kun med kulde som han selv havde skabt. Lestat's røde øjne som han nu havde kiggede koldt på menneske, faktisk det samme kulde i øjnene som han gav Kisha. Han fløj hurtigt ned og landede nogen meter fra menneske. Selvom de kiggede på ham begyndte nogen af dem at løbe.. Han var ligeglad, han tog hans hænder og pegede mod dem, hans åbne hånd lukkede han og de røg alle til gulvet.. De var døde..
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 1:21 pm

Kisha løftede det ene øjenbryn, og smilede muntert til ham. Tænk hvis hun også kunne flyve. Hun nikkede venligt til ham som en hilsen, og så på ligene som lå på jorden. Hun viste at der ganske snart ville komme nogle vagter og ryde op.

// Undskyld, jeg skal snart i biografen ^^
Vis brugerens profil
Lestat

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 1:30 pm

Da nogen af vagterne kom lagde han en finger op der betød at han skulle bruge en af dem, han tog en ung kvindes lig, han lænede hende op og tog hans tænder ind i hendes nakke, han sugede og sugede, men da han var færdig kastede han hende over til Vagterne som tog hende med.. Lestat kiggede koldt over til Kisha, han vidste udemærket det var Kisha, Kisha Melaine lille tjener, lille livvagt.. *Hmm Jeg må ikke dræbe hende.. Jeg har brug for hendes blod.. Måske kan jeg overtale hende med min magt..* tænkte han om hende og gik tre skridt tættere på hende, selvom han nu var to meter fra hende.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 1:33 pm

Kisha stod stadig lænet op af muren, med hendes svage smil på de røde læber. Hun var smukkere og mere elegant en hun plejede, da hun lige havde hygget sig gevaldigt med en mand med utrolig godt blod. "De ønsker Lestat?" sagde hun, og bøjede svagt som et tegn på underdanighed. Hun viste hvor meget magt han havde.
Vis brugerens profil
Lestat

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 5:36 pm

Lestat smilte koldt, så koldt som han altid gjorde, han kiggede rundt og kunne ikke finde Melaine, han lugtede også efter hende og kunne overhovedet ikke finde hende. *Perfekt* Tænkte han og gik flere skridt mod hende så han var helt henne ved hende, lagde han hans hånd på hende kind og mærkede hende.. "Jeg skal vide om jeg kan stole på dig.. Om jeg kan være sikker på at du vil støtte mig.."sagde han koldt og fast til hende, Kulden i hans stemme virkede mere og mere kold, for hver gang han sagde noget.. Han ville være sikker på at han kunne regne med hende, så han kunne gøre det perfekte med hende.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 5:43 pm

Kisha fik pludselig en kold fornemmelse i maven, på trods af at hun jo var iskold alle steder. "Jeg vil stå på din side, lige meget hvad der sker. Lige meget hvem der skal dræbes. Lige meget hvem der skal forvandles. Men jeg vil ikke gøre noget mod min Frøkken. Det vil ødelægge mit væsen, for jeg er skabt til den opgave." Hendes klokkestemme stilnede af, og hun bukkede sit hoved i den stolthed hun følte over at arbejde under ham.
Vis brugerens profil
Lestat

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 6:02 pm

Lestat kiggede på hende, tilfreds og koldt på engang, han kiggede hende dybt ind i øjnene, han havde stadig hans hånd på hendes kind, han gik langsom væk fra hende igen og begyndte at gå hen imod udsigten med over bjergene og gjord tegn på at hun skulle gå med med hans hånd, da han cirka var helt henne ved stien hvor man kunne se over bjergene, kiggede han op i luften og kiggede på den dybe nattehimmel. "Jeg er ligeglad, Melaine er en enkelt vampyr som os, hun er ikke bedre eller stærk, Jeg kan mærke på dig at du er skabt til noget større, til noget langt bedre end en simpelt tjener for Melaine, Melaine burde være under dig, og hvis du virkelig tænker over det ved du jeg har ret" sagde han koldt som den koldeste is..
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 6:05 pm

Inderst inde viste Kisha godt at han løj. Helt inde i det hjerte hun ikke havde mere, viste hun at hun burde løbe sin vej. Men hun var ikke klogere. Hun troede så meget på Lestat. Han var så ældgammel, han var så stærk, og han var så meget mere magtfuld, og alt muligt andet. Hun stod ved hans side, og lod sine fingre løbe over hendes kind, det sted hvor han havde rørt hende. Hendes hud dirrede. "Hvad.. Hvad mener De mester?"
Vis brugerens profil
Lestat

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 6:18 pm

Lestat smilte koldt og kiggede igen mod bjergene, det var ikke at forstille sig, Kisha var meget mere end en livvagt for Melaine, mente han, han mente også at Melaine udnyttede hende alt for meget, det var jo så tydeligt mente han.
"Kisha, dog, jeg troede du selv kunne se det, Melaine udnytter dig, hun udnytter din evne, hun udnytter det, alle kan se det, jeg tror næsten at nogen griner over det" sagde han stolt og koldt.. Han vendte sig imod hende og gav hende hans kolde øjne, som hun måtte vide han gjorde mod alle han kendte.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 6:21 pm

Det gibbede svagt i hende, og hun så ned på sine svagt glitrende fingre. Hun havde slet ikke tænkt på det sådan, for hun elskede Melanie så højt... Hun havde slet, slet ikke regnet med det. Hun havde regnet med at hun skulle klare sig i alt hvad Melanie fandt på af ting, og så gjorde hun det bare. Hun kunne ikke lade være med at klukle lidt fortvivlet. "Jeg tror ikke jeg forstår hvad du mener Mester." mumlede hun. Hun forstod det godt, men hun håbede at hun misforstod ham.
Vis brugerens profil
Lestat

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 6:31 pm

Lestat kiggede over på Kisha med et koldt og irriteret blik, han himlede med øjnene over det, til sidst gabte han også før han sagde. Jo du forstår sagtens og det ved jeg, du har ikke tænkt på det kan jeg forstå? Du er en brik i hendes spil, du er ikke andet end en evne for hende, du vil aldrig op nå større status, du har INGEN fremtid i Volturi Klanen og du ved det er sandt hvis du tænker dig om" sagde han koldt og irriteret på samme tid, men man kunne også hører hvor ligeglad han var med hende hun gik ham på nerverene, det var nok en ting hun havde lært af Melaine, selvom Melaine ikke mestrede det.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 6:34 pm

Hun udstøte en lille engle-latter, og så på ham med sine glødene grå øjne. "De ved at jeg er glad for Dem, og at jeg vil gøre alt for Dem, Lestat. Men jeg kan sagtens se hvor De er på vej hen. Jeg vil gerne hjælpe Dem, men jeg er ikke sikker på om jeg kan vende hende ryggen på den måde, efter vi har været så tætte på hinanden så længe. Forstår De det?" Lige nu følte hun sig utrolig bange for at blive trumlet af ham. Men hun havde slet ikke tænkt på nogle form for intriger inden for Volturi.
Vis brugerens profil
Lestat

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 6:49 pm

Lestats øjne blev røde, røde af had røde af død røde af udslettelse, han vendte sig igen mod hende og var helt henne ved hende, han havde mest af alt lyst til at udslette hende engang for alle, men nej, det kunne han ikke på grund af en leder, en leder som var Melaine, Melaine lille yndlings Volturi, ja Kisha. *Hmm.. Måske er det godt nu..* tænkte Lestat.
Lestat gik om bag hende og han gik tættere på hendes hals.. tættere og tættere og til sidst satte han tænderne i, han kunne mærke hendes dejlige blod, det blod han elskede, blod som han altid havde drukket, vampyr blod..
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 6:52 pm

Kisha var blevet bidt før, men det var alligevel en forfærdelig oplevelse hvis du spurgte hende. En mand som Lestat kunne hun godt lade drikke sit blod. Et svagt skingert skrig forlod hendes læber. Hendes ben æksede under hende, men hun holdte sig oppe. Hun havde lige sagt at hun ville lade ham gøre alt ved hende, undtagen at skade Melanie. Men hun havde ikke lige regnet med det her...
Vis brugerens profil
Lestat

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 7:09 pm

Lestat's øjne blev nu lavet om til de smukke gyldne øjne som han altid havde, han drak meget af hendes blod, men stoppede, han havde lært at kæmpe imod, han tørede sig på munden og slikkede det af hans hånd, han forventede meget Kisha, men hendes blod var fantastisk. "Ja du er helt klart skabt til at kæmpe for mig" sagde han med et koldt smil, han var stadig bag hende og tog hans hånd frem og gjorde på en måde, at astral magien, hjalp hende med at få mere blod og bide mærkerne forsvandt helt.
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 7:22 pm

Hun gispede svagt en gang, og holdte af gammel vane på sin hals, der hvor de små huller havde været før. Hun kunne ikke lade være med at smile hengivent til ham, og fugte sine læber. Hun havde lyst til at sparke ud efter ham, fordi han havde gjort hende forskrækket. Hun havde slet ikke regnet med at han ville gøre lige det... Lige her...
Vis brugerens profil
Lestat

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 9:02 pm

Lestat kiggede på Kisha med et ondt blik med et blik der næsten ikke længere var kold. Man kunne tydelig se hvad han i virkeligheden var, "Ikke et ord til Melaine forstået?" sagde han hurtigt, han gik lidt væk fra hende, skridt for skridt var han næsten væk i mørket.. Næsten, han gik hurtigere og hurtigere og til sidst var han helt væk, han var helt væk..

//OUT//
Vis brugerens profil
Kisha

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   Tirs mar 30, 2010 9:07 pm

Kisha rystede på hovedet med et forpint udtryk. Det var ikke hver dag hun blev suget fra, men på en måde var det faktisk en ret lækker følelse. Hun smilede hemmelighedsfuldt ved hendes tanker om da hun bed Melanie. Hun rystede på hovedet, og satte af fra stenene. Hun endte i tårnet og forsvandt.

// OUT
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Betragter (Lestat)   

Betragter (Lestat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1