Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Vagterne i Kloakkerne.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 10:01 am

Tid:: Formiddag.
Vejr udenfor:: Svagt Overskyet.
Sted:: Tæt på indgangen til slottet.
Omgivelser:: To vagter ved indgangen.
Påklædning:: Jeg finder snart et billede...
_______

Kisha gik på kanten, og sørgede for at hun havde helt tørre... hov, hun havde glemt at tage sko på. Hun trak på skuldrene, og smilede svagt. Hun var tæt på at være ved porten som førte op til slottet. Hun nikkede til vagterne, som også nikkede til hende. På trods af at hun var en Livvagt havde hun faktisk en ret stor indflydelse på slottet. Hun stoppede op i porten, og så på en af dem, ham på højre side. Han havde pjusket brunt hår, og mørkegrønne øjne. "Har du set Melanie i dag?" Han blinkede et par gange fordi han blev tiltalt. "Jeg.. Jeg tror hun tog på i tronsalen," sagde han med klart stemme, og så hende lige i øjnene. "Hvad er dit navn?" spurgte hun nysgerigt. "Marcus." præsenterede han sig. Selvfølgelig viste han et Kisha var Kisha...
Tilbage til toppen Go down
Lukas

Lukas


Antal indlæg : 37
Join date : 02/04/10
Url Alder : 39

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 11:36 am

Lukas kom gående, roligt og stabilt med sit smukke ydre, ned igennem kloakkerne. Hans muskuløse krop var beklædt med et sort jakkesæt, med en mørk farvet skjorte, og et tykt sort slips. Meget elegant og stilfuldt, som den rolige hanvampyr jo engang var. Skoene der dækkede hans hvide fødder, var skinnende sorte og stod godt til resten af looket. Han drejede om gangen, og stak roligt hænderne i lommen på bukserne. Han var vendt tilbage til Italien for en stund. Den rejsende. Lukas lyse grønne øjne skød hen imod de to vagter, og den hunvampyr som havde spurgt ind til Melanie. Han rømmede sig, for at reklamere sin ankomst, og sendte dem et smukt, glødende skævt smil. Han passerede dem uden problemer, vagterne stoppede ham ikke, og det var fordi han efterhånden vandrede ind og ud af Volterra.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 11:47 am

Kisha vendte sig om, da hanvampyren kom ind. Et svagt smil bredte sig over hendes læber, og hun fulgte med ham ind, efter et svagt nik til vagterne. Kisha havde dog set denne alfavampyr et par gange, hist og pist, men hun havde aldrig vækslet et ord med ham.
"Velkommen til Volterra," sagde hun, med den klokkeklare, fine stemme alle hunvampyrer havde. Dog var hendes noget for sig selv, med den utrolig ynde hun havde fået efter alle de år, med alt det arbejde. Hun var uden tvivl en vampyr af ynde, styrke og elegance.
"Det er ikke første gang De er her, vel? Jeg syntes jeg har set Dem før?" Hun løftede sit ene øjenbryn, og begtragtede ham, imens hun yndefuldt svæveded hen af gangen.

// Sikke meget krea ^^
Tilbage til toppen Go down
Lukas

Lukas


Antal indlæg : 37
Join date : 02/04/10
Url Alder : 39

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 11:56 am

Lukas lod sit skæve smil blomstre videre ud, dog uden at blotte sine hvide tænder. Dem blottede han aldrig. Hans vejrtrækning var rolig, som altid, og han slå en let hæs latter op. ”Jeg takker. Det er som altid en glæde at mødes med vampyrer af din kaliber”, sagde han venligt og kastede et blik tilbage imod vagterne. ”Interessant som I benytter vagter. Dette gøres anderledes i Egypten forstår du”, tilføjede hans og vendte sit absurde smukke ansigt imod hende. Lukas, den evige rejsende og nysgerrige person. Han sendte hende et skævt smil, før han rømmede sig høfligt. ”Og ja”, sagde han derefter roligt, før han fortsatte; ”Jeg kommer her ofte. Besøger nære venner, lærer deres nyfødte en anelse bedre at kende”, sagde han derefter roligt, og rankede sin brede ryg. Han lod sine ild grønne øjne gløde af mystik. Det var de færreste, som kendte til hans.. ”job”. Han lod derefter sit blik lande på hende. Hun havde styrke, var evt. en smule hurtigere end de andre livvagter, og med en kraft som få kunne ramle op med. Som en eksplosion. Og så var hun guddommelig smuk.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 12:34 pm

Det var så nemt som at klø sig i nakken, at se at han langt fra var en almindelig vampyr. Og nok heller ikke en helt almindelig Alfa, selvom Alfaer godt kunne blive lidt mærkelige. Alfaer syntes selv at de var for gode til andre vampyrer, men Volturierne var til gengæld utrolig glade for besøg, og Kisha kunne fornemme at denne Alfa var velkommen her.
"Min kaliber, nu smiger De mig," kluklo hun, og strøg en tot hår om bag øret. Hvis hun endnu havde været menneske, var hun sikker på at hun havde rødmet. Hun elskede komplimenter, også selvom de ikke passede.
"De virker klog," sagde hun så ligeud. "Hvad bruger de dem til i Egypten?" Hendes stemme var utrolig neutral, for hun havde en umådelig god øvelse. Hun var en af de mest nysgerrige vampyrer i Volterra, og derfor...
"Og, det lydder ganske spændene. De må have set mange steder." sagde hun, med en lidt mere fraværende stemme. Hun elskede at høre historier fra fjerne steder, og hvis hun ikke havde været bundet til Melanie, så havde hun selv været en rejsende. Det var der ingen tvivl om. Og en vampyr som ham her, var sådan en hun gerne ville slå følge med.
Tilbage til toppen Go down
Lukas

Lukas


Antal indlæg : 37
Join date : 02/04/10
Url Alder : 39

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 12:50 pm

Lukas slå en let, hæs latter op, da de endnu engang drejede om et hjørne. ”Smigre Dem?” spurgte han og flyttede sine grønne øjne, så han kunne betragte hende. ”Det gør jeg måske. Men jeg mente det nu. Der er simpelthen intet mere fornærmende, end når man ikke bliver budt velkommen”, fortalte han og smilede sit skæve sædvanlige smukke smil til hende. Lidt efter lyste hans øjne op, og et strejf af glæde og nysgerrighed flød over hans smukke, marmor krop. Han vendte sig mod hende med overkroppen, samtidig med at de gik. Svævende som to spøgelsessilhuetter ned af gangen. Deres skridt gav end ikke genlyd, og de gik med mere fart, end et menneske ville kunne opnå. ”Jeg er glad for De spørg. De egyptiske gengangere er mere sippede. De lader ikke hvem som helst patruljere. Som lad os nu tage din ven Marcus”, sagde Lukas og hans smil voksede, samtidig med glæden i de grønne øjne. Dog blottede han ikke sine tænder. Kun når han en sjældent gang blev udfordret, fik modparten hans hvide tænder at se. "Han har ingen speciel evne, men er stærk. Det ville egypterne aldrig gå med til. Derudover patruljere de tre og tre. Der er en smule mere klasse over det, selvom deres emperium ikke er så stort som Volterra”, sagde han derefter, med sin bløde hæse stemme. Han vendte derefter overkroppen frem for sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 1:01 pm

Da Kisha havde været udenfor, havde hun haft sine grå kontaktlinser på, men de var efterhånden blevet syret væk, så hendes øjne havde en ganske usædvanlig farve. Hun blinkede irriteret to-tre gange, og så var hendes øjne atter blodrøde. Men selvom de var lidt irriterede af kontaktlinserne, glødede de alligevel af nysgerrighed.
"Tja, egypterne er alligevel nogle perfektionister, og har langt dårligere personale end os. Det er da tydeligt. Vi kan bare se på Dem. De er ingen egypter." Hun smilede muntert til ham, dog uden at blotte sine tænder. Det eneste tidspunkt hun gjorde det på, var når hun var i kamp eller talte.
"Men altså, det er vel bare et forsøg på at virke bedre end os." Hun talte altid sådan om andre imperier, for på en måde så hun dem som rivaler. Hvis nogle ville forsøge at rivalisere Volterra, ville hun helt sikkert være en af dem som stol forrest i rækken til at springe nogle kroppe i luften.
"Hvad er den fineste evne De har set derovre?" spurgte hun nysgerrigt, lidt for at skrifte emne.
Tilbage til toppen Go down
Lukas

Lukas


Antal indlæg : 37
Join date : 02/04/10
Url Alder : 39

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 1:11 pm

Lukas hørte nysgerrigt efter hendes fortælling. Hans sten ansigt gled op i et smukt smil, og han måtte trække let på skuldrene. ”Den fineste evne. Tja. Det er et godt spørgsmål, som jo ligger op til et godt svar”, mumlede han, en anelse fraværende, mens han gennem gik hans hukommelse for diverse evner som han havde sporet hos de mægtige gengangere i det varme Egypten. Så stoppede han hende, og lod sine smukke grønne øjne fange hendes. ”Den fineste evne var en slags smerte-evne. Den er udelukket bygget på had, og det må have taget dem utrolig lang tid at genbygge evnen til sin fulde kraft. Virkelig speciel forstår du. Ved den blotte tanke, kunne denne hunvampyr, som jeg desuden har stor respekt for, pålægge andre en uforglemmelig smerte”, fortalte han og stak smilende sine hvide hænder, i de sorte lommer. ”Det mest ironiske ved hele situationen, er, at hun er det blideste lam. Næsten for sukkersød”, sagde han derefter, og rynkede de pæne letbuskede bryn, før han sendte hende et strålende skævt smil. ”De virker nu også ret klog. Som.. En eksplosion”, mumlede han og sendte hende et charmerende blik. Der gik ikke mange sekunder, før den smukke hanvampyr kluklo lavt, og vendte sig om, for at spadsere videre.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 1:22 pm

Da Kisha blev stoppet, og da hun havde lyttet færdig til hans historie, kluklo hun charmerende, og vendte sig så hun igen gik ved hans højre side. Hun prøvede at forestille sig sådan en egyptisk vampyr.
"Jeg er faktisk ret sikker på at jeg har mødt hende engang, i Egypten. Selvfølgelig ville de støvede mumier ikke tage hende hertil Volterra. De har det bedst i det varme sand, som scarabæerne." Selvom hendes stemme dryppede af modvilje imod dem, så var hun faktisk utrolig intresseret i deres levevis, deres myter og ikke mindst de andre dele af deres spændene liv. Det var jo helt anderledes end her i Italien.
Hun rettede hun igen sine glitrende, røde øjne mod ham, denne gang med en snært af en lidt mærkelig munterhed.
"En eksplosion? Det siger De ikke." Det var lidt sjovt at han kaldte hende for en eksplosion, da det jo faktisk var hendes evne. At være meget springfarlig. Hun smilede et ret så kærligt smil imod ham, og strøg igen hånden igennem håret. Han var uden tvivl den mest spændene vampyr hun længe havde mødt. Selve hans personlighed, og de ord der kom ud af hans mund.
"Forresten, jeg har glemt at præsentere mig. Kisha." Hun rakte yndefuldt sin hånd imod ham, med et muntert, glitrende smil.
Tilbage til toppen Go down
Lukas

Lukas


Antal indlæg : 37
Join date : 02/04/10
Url Alder : 39

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 1:45 pm

Lukas nikkede en enkelt gang, før han modtog hendes hånd, med sin blege brede hånd. Det var som en eksplosion da deres hænder mødtes. Som om, de begge var i levende tilstand, og ikke to omvandrende døde kroppe. Hans håndtryk var varmt. ”Det ved jeg skam godt”, sagde han og slå en dejlig, hæs latter op. Han slap ikke hendes hånd til at starte med, men stod blot, og betragtede hende med de lysende grønne øjne. Han havde en bestemt glød i sine øjne, af nysgerrighed og samtidig en dyb respekt. Han følte sig ikke skræmt, men nærmere fascineret af hendes specielle kraft. ”Og jeg er Lukas”, afsluttede han da han slap hendes lille hånd, i forhold til hans. ”Og det vidste du nok ikke, kan jeg gætte mig til”, sagde han og slå igen sin hæse latter op.

//Beklager længden.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 1:49 pm

// Ingen problemer ^^

Hun kunne ikke lade være med at se lidt overasket på ham. Hun havde da ikke regnet med at hun var kendt. Tænk at sådan en som Luckas så sådan på hende, så måtte Melanie da virkelig have spredt hendes rygte med rædsel? Hun kluklo af ham, og rodede sig op i håret.
"Nej, jeg kedte ikke dit navn," lo hun, og kløede sig lidt fjoget i håret. Det havde hun ikke lige regnet med.
"Men hvis du kender mig, er det vel kun okay at jeg også kender dig? Fortæl mig noget mere om dig selv," sagde hun intresseret.

// Forresten, bliver jeg nød til at smutte.. Jeg skal til påskefrokkerst TT__TT
Tilbage til toppen Go down
Lukas

Lukas


Antal indlæg : 37
Join date : 02/04/10
Url Alder : 39

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 1:58 pm

Lukas kluklo af hendes overraskede ansigtsudtryk. ”Se nu ikke så overrasket ud. Jeg må jo forhøre mig lidt omkring, når jeg støder på noget specielt. Din aura er ret stærk på mig, så jeg gik ud fra, at du var livvagt eller medlem af selve klanen”, sagde han, med en mystisk undertone, og et drillende smil om hans bløde læber. Nu var det hans tur til, at se en smule overrasket ud. Den havde han alligevel ikke tænkt på. Som hun kunne overraske ham. Han smilede til hende, og stak roligt hånden tilbage i lommen igen. Hans holdning var afslappet, som de spadserede rundt på må og få. Han var glad for, at hun ikke havde travlt. Så kunne han opsnakke flere fascinerende detaljer om hendes personlighed, evne og udseende. Det var hendes specielle aura der drev ham mod hende. Han var åbenlyst nysgerrig, og eftersom det ikke så ud til, at gå hende på blev han ved med at snakke til hende. ”Primært når folk spørger indtil mig, spørg de i virkeligheden om min.. Specielle gave. Er det dét vi er ude i?” spurgte han venligt, og vendte sin overkrop mod hende, samtidig med de spadserede ned af kryptens smalle og dunkle gang.

//Hyg dig.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 2:36 pm

Hun fangede hans smukke, grønne øjne, og sendte ham et drillende smil. Efterhånden smilede hun dog kun sådan, til Melanie.
"Stærk? Min aura?" Hun kluklo igen med den klare stemme, og hendes blide smil blev lidt større. Hvis han fandt hendes aura stærk, var han måske slet ikke så klog alligevel, eller også havde han slet ikke set nogle af de største.
"Så har du tydeligvis ikke mødt min Herre. Frk. Collins er den absolut stærkeste og mest tiltrækkende af dem alle tre." Kisha kunne næsten ikke holde ud at være væk fra hende, for når man først vendte sig til den utrolig stærke kraft der var omkring hende, så blev man afhængig af den. Hun talte af erfaring.
Med det samme blev Kishas smil nysgerrigt igen. Det var dog længe siden hun havde hygget sig så gevaldigt.
"Uha, fortæl mig da om din 'specielle gave'." grinede hun, og løftede sine øjenbryn. Hun så hurtigt ned på sine fødder, og orienterede sig. Det virkede vist som om de var på vej op til salen, men der var alligevel lang vej endnu. Så kunne hun hygge sig med Lukas' dejlige selskab, og komme tættere på Melanie, på en gang. Det gjorde hende alligevel endnu mere munter.
Tilbage til toppen Go down
Lukas

Lukas


Antal indlæg : 37
Join date : 02/04/10
Url Alder : 39

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 3:29 pm

Lukas grinede. ”Jo, jeg har skam mødt Frk. Collins. Hendes aura er stærk. Den stærkeste jeg har mødt”, fortalte han og hans små smilehuller trådte frem på hans kinder, da han stolt fortalte. Enhver vampyr med en smule respekt for sig selv, ville være beæret over at have mødt Melanie. ”Jeg ville dog ikke kalde hende min herre, men mere blot en god ven”, sagde han nikkende før han rettede sine funklende øjne mod hende. Så slå han en varm og sprød latter op. ”Jeg har blot et kraftigt skjold”, fortsatte han i al forlegenhed, før han vendte sine øjne mod hende igen. ”I forhold til din kraft, er det blot et sølle eksempel på, at efterligne”, sagde han men blev dog ved med at smile. Lukas’ skjold var utrolig stærkt. Han ville nødig prale, men der var hidtil ikke noget væsen som havde brudt igennem det. Skjoldet var loyalt, og stod som en tyk masse hen over ham, og dem, som han ville beskytte. ”Og så kan jeg.. du ved. Dømmer andres evner. Som jeg gjorde med dig, som et eksempel”, fortsatte han derefter og nikkede roligt.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 3:59 pm

Kisha havde det også bedst med at kalde Melanie for hendes veninde, men var efterhånden blevet vant til at kalde hende for sin herre. Det ville de andre helst have. Det andet skadede bare Melanies rygte. Men hun var alligevel utrolig stolt over at kende Melanie personligt. Melanie var slet ikke som Lestat, og alligevel heller ikke helt som Aro. Lestat var kold og kedeligt, og Aro... Han var bare vild med at lære nye ting at kende, og det kunne give folk et forkert billede af den gamle, senile tosse. Sådan så Kisha ham i hvert fald.
Da Lukas igen begyndte at fortælle, lyttede hun nysgerrigt. Selvom han ikke lød som om han blærrede sig, så kunne hun høre meget på ham at hans evne virkelig var stærk. Og han var jo Alfa, så det kunne hun jo sagtens regne ud.
Tilbage til toppen Go down
Lukas

Lukas


Antal indlæg : 37
Join date : 02/04/10
Url Alder : 39

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 4:06 pm

Krypten hvor de færdedes, var langt og koldt. Den var dunkel og man kunne høre nogle små dryp, et sted bag dem og en smule til venstre. Lukas lod sine smukke øjne glide rundt i gangen, da hun ikke svarede. Han stak sine hvide hænder i de mørke bukser, og de drejede om endnu en gang. Han tøvede, da han åbnede munden, men lukkede den hurtigt efter igen. Han smilede svagt frem for sig, og ventede blot på, at hun skulle besvare hans ord. Da de tilsyneladende ikke skete, drejede han sig mod hende, for at reklamere at nu ville han tale igen. Selskabelig som han jo var. ”Så du bor her altså?”, konkluderede han og sendte hende et roligt smil, før han drejede sin muskuløse overkrop frem for sig igen. ”Hvor lang tid har du gjort det?” spurgte han efterfølgende, og rømmede sig roligt.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 4:28 pm

Kisha drejede sine røde øjne efter de underjordiske lyde, men rettede dem igen mod ham tilsidst. Han var faktisk ret smuk af en hanvampyr at være. Så udstødte hun endnu en lille, svag kluklatter.
"Jeg boer ikke her, men oppe i det smukke, ældre værelser. De har alle sammen en historie, og tilfældigvis har mit den bedste. Hvis jeg selv skal sige det." Hun havde det faktisk ikke så godt med at blære sig, men når hun boede sådan et fantastisk sted, og var livvagt til sådan et fantastisk væsen, så kunne man jo ikke lade være?
"Jeg tror jeg har boet her i... næsten 80 år." Hun så lidt chokeret på ham, fordi hun selv havde det som om det havde været ganske kort tid af sit liv. Måske kun 10 år at hendes liv. Det føltes slet ikke som mere.
"Men hvis... Ja, er du sådan en nomade, siden du rejser så meget?" spurgte hun nysgerrigt. Hun løftede igen sit ene øjenbryn, og betragtede hans stolte skikkelse. Der var engang kommet en nomade til Volterra, og han havde været næsten lige så spændene som Lukas. Men han havde haft en utrolig kort lunte, og sprang på alle mennesker han så. Det virkede Lukas langt fra som han kunne finde på. Lukas virkede som.. utrolig godt selskab.
Tilbage til toppen Go down
Lukas

Lukas


Antal indlæg : 37
Join date : 02/04/10
Url Alder : 39

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 4:37 pm

Lukas slå en dejlig latter op, og hans smukke øjne blev rettet mod Kisha. ”Det er jeg slet ikke i tvivl om. Jeg har selv fået tildelt et værelse her, uden egentlig at være medlem af klanen. Det synes jeg personligt, er virkelig elskværdigt af Melanie”, fortalte han hende. ”Jeg har nu ingen idé om, hvem der har indrettet det, men det er gjort med en hvis elegance”, afsluttede han og sendte hende et strålende smil, dog uden at blotte sine tænder. Han vendte af ren nysgerrighed sin overkrop imod hende, for at få hende til at tale mere, og føle sig mere åben i hans selskab. ”Det må jeg sige. Så du er jo en forholdsvis ung genganger. Jeg fylder selv 108 om et par dage”, fortalte han og sendte hende endnu et af sine dejlige smil. Lukas rømmede sig lavt. Grunden til at han havde opnået så meget en respekt hos de ældre vampyrer, og dem, som var af betydning, var fordi at han i en forholdsvis ung alder havde udvist stor sympati og respekt for dem. Han kunne styre sin tørst, og havde trænet instinktivt for at udvikle sin evne. De havde vagt de ældstes opmærksomhed, og derfor havde han mange fornemme bekendte. Lukas kunne ikke lade være med at le muntert af hendes næste spørgsmål. ”Dog ikke. Jeg rejser bare meget. Kender til mange hvor jeg kan bo. Jeg ser verden og har det egentlig bedst, når jeg kan tale med forskellige personligheder”, fortalte han og sendte hende et charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 4:45 pm

Kishas mave slog kolbøtter ved tanken om at Lukas skulle blive her, men det var nok mest den uskylde tanke der slog ned i hende. Mon ikke hun kunne finde hans værelse og få nogle flere historier? Når han var så gammel, så burde han have utrolig mange historier at fortælle. Personligt syntes Kisha faktisk at nogle af de bedste historier var dem fra mennesketiden. Hun elskede at tænke tilbage på sit menneskeliv, selvom det var endt så brat. Nu var hun ikke længere i tvivl om hvad der var sket hendes forlovede, selvom ... tja, ham havde de jo ikke forvandlet, men hvad skulle hun også med ham nu?
"Ja, Melanie er utrolig elskværdig," kluklo hun, helt sikker på at han delte hendes mening. Melanie var så venlig imod alle, selvfølgelig undtage dem som havde begået forfærdelige ting. Men alligevel havde Melanie et smil til alle.
"Tja, hvis du næsten er 108, så er jeg vel ret ung. Og Lestat er over 2000 år gammel. Ingen ved med sikkerhed hvor gammel han er." Lige aldre syntes Kisha også var utrolig spændene, altså at folk har levet så længe.
Tilbage til toppen Go down
Lukas

Lukas


Antal indlæg : 37
Join date : 02/04/10
Url Alder : 39

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 4:54 pm

Lukas og Kisha passerede endnu en flok vagter, som med blodrøde øjne betragtede dem, deres blik veg ikke fra de to smukke skikkelser, der langsomt gled hen. Længere ned i krypten. Der var nu ingen tvivl om, hvor de var på vej hjem. Salen. Lukas kunne ikke holde et lavt klukken tilbage, og han nikkede sagtne til hendes ord. ”Ja. Jeg har en stor respekt for de ældste vampyrer. De har en lang historie bag sig, men jeg må ærligt indrømme, at jeg selv, aldrig ville blive det samme sted i mere end et år”, sagde Lukas og sendte hende et blindende smil. ”Jeg håber selvfølgelig, vi kan ses noget oftere, når jeg vender tilbage til Volterra”, sagde han ærligt, og sendte hende et bredt smil. Et smil fyldt med håb og glæde.. For hvorfor skulle hun ikke ville se ham? Så vidt han kunne se, havde deres samtale flydt ud i et, og han havde i hvert fald nydt tiden med hende. Og den var jo langt fra slut. Lukas rankede ryggen og lod sine smukke grønlige øjne, betragte hende åbenlyst. ”Hvor gammel er du da?” spurgte han, og grinede hæst men charmerende, af hendes lille konklusion. Personligt synes Lukas ikke, at han var så gammel. Han havde mødt mange mægtige vampyrer, som var over de 1000 år. Så i forhold til dem, var han lille.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 5:03 pm

Kisha delte uden tvivl hans mening om at blive samme sted for lang tid af gangen. "Den eneste grund til at jeg stadig er her, det er også Melanie. Hvis hun ikke var her, så var jeg her stadig ikke. Men så var jeg jo heller ikke blevet forvandet." Kishas blodrøde øjne blev igen en anelse fraværende fordi hun lod sig falde hen i tankerne. Det gjorde han vel også en gang imellem, når man havde set så meget. Hun glædede sig virkelig til at se Melanie, men han var det selskab hun kunne tænke sig bedst, selvfølgelig lige efter Melanie."Så er jeg vel 87?" Hun trak på skuldrene med et svagt smil, hvorefter hun tjattede svagt til ham. Og endnu en gang slog hendes mave diskret en kolbøtte, da han også gerne ville se hende igen. Hun håbede virkeligt at Melanie ville fortælle hende hvor på gangen han boede. Der var så mange rum, og det var de færeste som var beboede. Hun livvagter til de højeste, og de andre absolut største boede på den gang. Og så selvfølgelig dem på besøg. Men der var ikke særlig mange som kom på besøg hos Volturi. De fleste var vist lidt bange for dem, og de andre. Der var i hvert fald ikke særlig mange besøgene i øjeblikket. Men hun ville ikke virke på påtrængene ved at spørge hvornår han havde tid...
Tilbage til toppen Go down
Lukas

Lukas


Antal indlæg : 37
Join date : 02/04/10
Url Alder : 39

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 10:18 am

Lukas drejede i al høflighed overkroppen mod hende, og hans strålende grønne øjne betragtede hende muntert. ”Når du engang får lyst til at rejse, så rejs sammen med mig. Jeg er sikker på, at du vil finde verden utrolig fascinerende”, sagde han og smilede bredt til hende. Lukas så derefter frem for sig, da de nåede salens stor mægtige dør. De to vagter som stod placeret udenfor, var kutteklædte og man kunne ikke se deres marmor hvide ansigter. Lukas rømmede sig og han vendte sig mod Kisha. Han tøvede kortvarigt, men slå derefter en lille latter op. ”Mit værelse er lige efter en hvis Elisabeths”, sagde han derefter og blinkede til hende. Derefter drejede han rundt, og åbnede døren. ”Lukas min kære ven, træd blot nærmere. Er De netop ankommet igen? Sikke en aura, sikke en aura” udbrød Aro, der glædeligt trådte Lukas i møde. De gav hinanden hånden, og døren blev lukket. Lukas håbede at han havde afvist Kisha dejlige selskab, men han havde givet hende en pæn hentydning til, at de kunne se hinanden mere.

//Out (:
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitimeMan Apr 05, 2010 10:35 am

Kisha var utrolig glad over at han havde givet hende en svag hentydning til at de måske kunne rejse sammen en dag, og hendes smil blev bare endnu større da hans også voksede. Kisha sendte et svagt nik til vagterne, som slet ikke bevægede sig en tomme, men de var jo også vampyrer, det var deres pligt. Endnu et svagt smil, en anelse drillende måske, glimtede over hendes bløde læber, og hun rodede op i sit hår. Hun kendte ganske vist det værelse, lige ved siden af Elizabeths. Det var utrolig smukt, og havde stået tomt så længe hun kunne huske, men der havde vist engang boet en japansk vampyr, engang. En ganske fornem en af slaksen, som dog kun havde boet der i ganske få dage, hvilket havde været til stor irritation for Aro, som fandt hendes selskab ganske interessant. Da døren åbnede og Luckas trådte ind til Aro, stoppede hun et par meter fra døren, og sendte dem begge et svagt smil. Da dørene igen blev lukket, trådte hun tilbage, med sænket hoved, og svævede derefter yndefuldt mod sit kammer. Hendes svage syn ind i salen, havde fortalt hende at Melanie ikke havde været derinde. Så måtte hun vel være på sit kammer, eller også bare oppe i klokketårnet. Endnu et svagt smil gled over hendes læber, da det røde hår faldt ned over hendes blege, fe-ansigt.

// Out ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vagterne i Kloakkerne. Empty
IndlægEmne: Sv: Vagterne i Kloakkerne.   Vagterne i Kloakkerne. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vagterne i Kloakkerne.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Italien :: Volterra :: Kloakkerne-
Gå til: