Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 ... og våde tæer.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

... og våde tæer. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ... og våde tæer.   ... og våde tæer. - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 1:08 pm

"Pyh" Hun var tydeligvis lettet. "Jeg troede det måske var noget jeg havde sagt" sagde hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Cecilia

Cecilia


Antal indlæg : 19
Join date : 30/03/10
Url Alder : 27
Geografisk sted : Forks.

... og våde tæer. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ... og våde tæer.   ... og våde tæer. - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 1:13 pm

"Nej Nej. En statuse som mig, bliver ikke såret så tit." grinede han og smilede svagt.
Men det passede, han blev ikke så tit såret, og det var nogle gange skyld i andres sorger.
Det var utrolig svært at være varulv...
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

... og våde tæer. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ... og våde tæer.   ... og våde tæer. - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 1:18 pm

Hun smilede af hans svar. "Er du ny varulv?" Spurgte hun nysgerrigt. Måske havde han mødt Catya? Hun var god til at forklare hvad der skete, når man var helt ny.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





... og våde tæer. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ... og våde tæer.   ... og våde tæer. - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
... og våde tæer.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Forks :: Queets River-
Gå til: