Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 En stille nat.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

En stille nat. Empty
IndlægEmne: En stille nat.   En stille nat. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:02 pm

Dato:: irl
Årstid:: irl
Dag:: irl
Vejr:: regner virkelig meget!
Sted:: Elizabeth's gemak
Tid:: 00:05
Omgivelser:: Elizabeth's garderobe, seng etc.
Påklædning:: sort hætte trøje og hullede sorte jeans.

Elizabeth lå på hendes seng og kiggede op i loftet. Malerierne der, var så skønne og hun var sikker på, at hun aldrig kunne blive trætte af dem. Hun tænkte og tænkte. Hun var virkelig blevet en del af Volturri Klanen. Og Lestat's første livvagt. Hun var sikker på, at de nok skulle få noget til gode.
Elizabeth havde den dag, fået sin anden evne; at kunne skifte til alle dyreskikkelser. Hun var helt vild med evnen og skulle lige vænne sig til den. Og nok også lige træne af skifte mellem dyreskikkelserne inden hun brugte det i en kamp.
ELizabeth sukkede og lod blikket glide rundt i rummet. Gulvet var af marmor og hun havde den smukkeste udsigt. Hun følte sig for første gang virkelig tryg.
Tilbage til toppen Go down
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

En stille nat. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat.   En stille nat. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:07 pm

Kjolen hvirvilede smuk omkring Melanie, mens hun gik. Det brune hår var sat i en høj hestehale og hun gik ned af gangen. Alle Gemakkerne lå på den samme gang, men der var langt mellem hvert værelse, for man skullej o kunne have sit privatliv. SKridtene stoppede og hun tøvede lidt, ville Elizabeth overhovede snakke med hende? Hun tog en dyb indånding og smilte lidt, hun ville fortælle hende om sin fortid så Eli ikke ville se hende som en fjende når hun råbte af Lestat eller bare gav ham dræberblikket. Tre bank på døren var nok for Melanie, så hun stod stille og ventede, hendes vejrtrækning var stoppet og hun lignede en statue af en godinde.
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

En stille nat. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat.   En stille nat. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:14 pm

Elizabeth var hurtigt henne ved døren. Hun åbnede døren elegant, og smilte til Melanie.
"Godaften," sagde Elizabeth med et smil. Hun kiggede overrasket på Melanie - hun lignede jo en gudinde. Hun vat så meget smukkere end Elizabeth, som straks følte, at hun intet betød.
Tilbage til toppen Go down
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

En stille nat. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat.   En stille nat. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:18 pm

Melanie bæev stående og smilte bare, et venligt smil. Hun tøvede lidt igen og kiggede ned i gulvet. " Godaften, jeg håber ikke jeg forstyrrer ?" sagde hun med en silkeblød stemme. Den sorte kjole fremhævede hednes bryster lidt og den viste og hvor slank hun var. Hendes smil forsvandt og de røde øjne blev mørke. " Jeg ville bare fortælle dig om min fortid, såd u ikke tror at jegh planlægger at dræbe Lestat når jeg ser ondt på ham " forklarede hun og så alvorlig ud.
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

En stille nat. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat.   En stille nat. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:21 pm

Elizabeth blev meget overrasket.
"Nej, De forstyrrer ikke. Kom bare ind." hun trådte til side og lod Melanie træde ind.
Elizabeth kom i tanke om et spørgsmål, hun skulle stille Melanie. Hun havde overvejet det hele den dag.
Elizabeth's gemak var pæn - der lå ikke nogen form for rod nogen steder og sengen var redt, som da hun trådte ind første gang.
Tilbage til toppen Go down
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

En stille nat. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat.   En stille nat. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:25 pm

Melanie smilte lidt og trådte ind i gemakkeret. Her var ikke rodet, men nydeligt. Et smukt og enkelt men dog overdådigt smukt gemakker. " Jeg kan se at der er noget du vil spørge om ?" sagde hun stille og vendte sig mod Elizabeth. Hendes kjole snurrede rundt, som tidig med at Melanie gjorde. Det brun ehår lå ned af hendes ry gog var fyld af glans. Hun ville vente med at fortælle om hendes fortid til Elizabeth, til efter hun havde spurgt.
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

En stille nat. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat.   En stille nat. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:28 pm

Elizabeth kiggede forbavset på Melanie. "Ja, det er der." sagde Elizabeth tøvende. "Jeg har jo faktisk fået en lejlighed for mig selv, her i byen. Og jeg vil gerne have tilladelse til at tage hjem, hente mine ting, og så komme tilbage igen." Elizabeth kiggede nysgerrigt på Melanie og smilte. Hun var så elegant.
Tilbage til toppen Go down
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

En stille nat. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat.   En stille nat. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:34 pm

Melanie smilte lidt og nikkede så. " Vis Lestat ikke har brug for dig mens du er væk, er det vel fint? " sagde hun stille og kørte langsomt en hånd gennem sit hår. Hun olejede aldrig at være venlig overfor Lestat eller snakke venligt om ham. I dag var nok lidt anderledes. " Vil du hører om min fortid ?" lød den blide stemme, som nu var formørket. MAn kunne hører rædslen og hadet i stemmen, og Hendes øjne passede til den stemme hun snakkede med. Melanie havde bestemt sig.
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

En stille nat. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat.   En stille nat. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:43 pm

"Han har jo Victoria nu, så han er jo i sikkerhed. Men så tager jeg afsted når De har fortalt mit Deres historie." ELizabeth satte sig ned på sengen og så på Melanie.
"Jeg lytter," klukkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

En stille nat. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat.   En stille nat. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 1:49 pm

Melanie smilte lidt og satet sig ned på gulvet. Hendes hår blev hurtigt sat op i en høj hestehale, af hendes blege hænder. " Jeg blev taget fra min familie, da jeg kun var 2 år gammel. Siden da levede jeg i en kælder, hvor jeg kun fim mad 1 gang om dagen. Jeg blev bidt efter 15 år i kælderen. De tvang mig ned i den selv samme kjole jeg har på i dag. Efter Aro bed mig, viste jeg tegn på evner. Da jeg lå i min koma gik jorden amok, Ilden formede sig i mine hænder, Vandet lavede bobler omkring mig og vinden legede med mit hår. Det lyder skørt at jeg allerede havde mine evner da jeg var menneske, men det havde jeg åbenbart. Jeg fik bare aldrig vist dem til nogen. " Hviskede hun og stoppede op. Hun ville tage det hele i små skridt af gangen.
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

En stille nat. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat.   En stille nat. I_icon_minitimeOns Mar 31, 2010 2:32 pm

Elizabeth kunne på Melanie. Nu forstod hun lidt mere, angående Melanie's opførsel.
"Så mange år..." hviskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En stille nat. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat.   En stille nat. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En stille nat.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Italien :: Rummene :: Elizabeth's gemakker-
Gå til: