Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Lestat skal nok..?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat skal nok..? Empty
IndlægEmne: Lestat skal nok..?   Lestat skal nok..? I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 12:28 pm

Dato:: 1/1
Årstid:: Vinter.
Dag:: Søndag.
Vejr:: Koldt og fugtigt.
Sted:: Volturrien.
Tid:: Lidt over midnat.
Omgivelser:: Vagter.
Påklædning:: Sin sædvanlige blodrøde kåbe.

________________________________________________


Døren til den mægtige Volturrien blev smækket op, langsomt gik Herskeren af Volturi klanen, den blod røde kåbe, havde dækket hans ansigt og det meste af hans krop, vagterne stod musestille da han gik forbi dem, da han endelig nåede hans trone, tronen som var til højre for Melaines som var den midterste. Han satte sig og kiggede udover det hele, koldt. "Send ham ind, fjolser"sagde han koldt og fast til dem, straks åbnede vagterne dørene for denne mand eller dreng eller hvad han var, Lestat var blevet kaldt af Melaine fordi hun var ude og rejse og ikke gjorde hendes pligt.
Tilbage til toppen Go down
Alessandro

Alessandro


Antal indlæg : 4
Join date : 01/04/10
Url Alder : 35

Lestat skal nok..? Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat skal nok..?   Lestat skal nok..? I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 12:40 pm

Alessandro, iført et sort jakkesæt, trådte ind i salen. Han kastede et blik rundt. Det tog ham kun en tiendedel af et split sekund, at opfange alle detaljerne; Vagterne så seriøse ud, som de kiggede stift på ham. De fulgte hver af hans bevægelser nøje, kun med det formål at beskytte deres herre. Ja, så langt var han kommet. Han vidste at de blot var som slaver for de almindeligvis tre herskere, som sad på tronerne i midten. Nu sad der kun en. Han vidste at Volturien var retfærdig, men også seriøs og nådesløs, når det var nødvendigt. Han trådte nogle skridt frem, med skævt smil plantet på læben. Han nød denne opmærksomhed, og nød at de alle var så beredte, som skulle han til at angribe deres hersker. Nej, det var nu ikke hans plan. Så dum var han ikke. Han vidste dog ikke hvordan tingene almindeligvis foregik, når nogen ville optages i klanen. Han stod omkring 10 meter fra tronerne, og bukkede sig ned, og knælede.
"Tak, fordi jeg måtte komme." Sagde han, og rejste sig op igen. Han stak sine hænder i lommerne, helt afslappet. Han så på deres hersker; En ærefuld og magtfuld mand, som man burde respektere, hvis man ønskede at beholde sit hoved.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat skal nok..? Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat skal nok..?   Lestat skal nok..? I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 12:54 pm

Lestat kiggede stadig koldt af ham, han ville ikke rigtigt snakke med ham eller nogen andre som skulle bruge ham. Han hævede et øjenbryn af ham, Lestat gabte, han var træt af at snakke om Volturi klanen i dette øjeblik, i nat var der noget der fandt ham i en anden slags nysgerrighed, han ville bare havde dette overstået, "Undskyld, mig hvorfor har du samlet mig? Eller hvorfor har Melaine samlet mig, og hvorfor er du her? Lad mig gætte du har en evne? en evne Melaine, kan bruge, som vi skal bruge sammen? Ikke? er det rigtigt?"spurgte han hurtigt og koldt,, den kulde man kunne høre fra hans stemme var rigtigt så inderligt rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Alessandro

Alessandro


Antal indlæg : 4
Join date : 01/04/10
Url Alder : 35

Lestat skal nok..? Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat skal nok..?   Lestat skal nok..? I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 1:04 pm

Han hævede et bryn, da vampyren gabte. Han smilede lidt, og nikkede. "Ja. Det må jeg jo have, siden jeg blev bedt om at komme." Sagde han, og samlede hænderne bag ryggen. Han så fra livvagterne, rundt i rummet. "Skal jeg demonstrere, eller vil de have den mundtlige forklaring?" Spurgte han om, før hans opmærksomhed igen faldt på vampyren. Han så hærdet ud, men samtidig lignede han en som ikke havde været udenfor i mange årtier. Hans øjne så honninggule ud, med en snert af rød. Solens lys kunne hernede ikke reflekteres i hans øjne. De så matte ud. Helt blanke. Han bemærkede at det samme gjaldt mange af de andre vampyrer i salen. Hans egne øjne havde en brunlig honningfarve. Unaturlig, men stadig flot som bare fanden. Underligt, som ældre vampyrer ikke blev ældre, men stadig så ældre ud. Han selv var født i starten af 1800-tallet, og var blvet forvandlet af en vampyr-kvinde, som havde fundet ham helt uimodståelig. Dernæst var han skredet. Han havde aldrig oprigtigt elsket nogen vampyr. Han så sig selv som en del af naturens gang - og selvom han var et monster, bød det ham ikke at slække på formerne.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat skal nok..? Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat skal nok..?   Lestat skal nok..? I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 2:40 pm

Lestat var ligeglad med hans næsvished, faktisk generede det ham ikke, han var stadig ligeglad med det, han vidste at han ikke kunne røre ham, det var næsten ligemeget om han ville vise ham den eller ej? Det var kedeligt, han var ikke vigtigt han var sikkert dårlig til det alligevel, måske var han ikke?.. Det spørgsmål generede Lestat.. Først vil jeg vide noget om dig.. faktisk meget om dig.. Hvor gammel er du? Hvad drikker du? og hvad fortrækker du? Hvor kommer du fra? Hvad for en Nation, og desmonstrere det.. Hurtigt men først svar på spørgsmålene, og du skal ikke tro du kan komme ind i vores klan bare pågrund af din evne.. "sagde Lestat koldt, men hurtigt, men endte det hele med et kæmpe gab..
Tilbage til toppen Go down
Alessandro

Alessandro


Antal indlæg : 4
Join date : 01/04/10
Url Alder : 35

Lestat skal nok..? Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat skal nok..?   Lestat skal nok..? I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 1:52 am

Han nikkede stift, og så direkte på vampyren. "Jeg er enogtyve år gammel. Det vil sige, at min krop er 21 år gammel. Jeg har eksisteret i denne verden, i over 200 år, til dato. Jeg drikker selvfølgelig blod. Jeg kan leve på dyreblod, men selvfølgelig foretrækker jeg menneskeblod. Det forekommer dog ikke uimodståeligt for mig. Jeg kommer her fra Italien. Ja, nærmere præcist fra hjertet af Roms gader, hvor min mor, opfostrede mig alene. Min far døde før min fødsel. Jeg var i mit tidligere liv jæger, hvilket ganske godt kan matche til mine nutidige færdigheder." Sagde han, før han lukkede øjnene, med et nik. Han tænkte sig godt om, før han svarede; "Jeg har skam aldrig troet, at det at komme ind i selveste Volturien, vil være noget let gøremål, og at mine talenter vil kunne tale for sig selv. Selvfølgelig - hvis de eller nogen af de andre ledere finder mig utilstrækkelig, vil jeg intet men forlade jer fredeligt. Jeg er kommet, fordi jeg vil tjene til retfærdigheden i denne verden, og fordi at I, Volturien, håndhæver loven." Sagde han, og lod atter sit blik køre rundt på de forskellige vampyrer. Watching their every step.
"Min evne er i sin enkelthed, at jeg i og for sig, kan se verden med andres øjne. Høre verden med andres øjne. Ja, sågar føle og lugte den. Jeg vil kunne træde ind i ethvert levende væsens krop, og kunne følge det, på selv den største afstand, har jeg bare set dette væsen i øjnene. Ja, det virker også på dyr. Dette gør at jeg i sin enkelthed let kan opspore folk." Svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat skal nok..? Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat skal nok..?   Lestat skal nok..? I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 2:14 am

Lestat smilte koldt, dette smil var uden følelser uden varme uden noget, som kunne minde om fredelighed, eller munterhed, han rejste sig op, han begyndte at gå langsomt ned af trappen, da han gik ned af de få trin, betragtede han stadig Alessandro, denne mand var ikke god, han var ikke nyttig, men måske til en opgave han havde fået stillet? Han stod nu foran Alessandro, han kiggede ham direkte i øjnene, "Men du fortalte ikke dit navn, et navn siger meget om en person, men si' mig, hvorfor tror du vi kan bruge dig? Du har en evne ganske vist, men vi har selv vores metoder, eller jeg har, jeg kan gøre næsten det samme, Du må lærer tålmodighed min unge ven, du er kun 200 år, så jeg forslår du bliver vagt i starten, hvis du stadig vil, jeg kan godt bruge nogen frivillige til en lille mission og der vil jeg sætte sig ud på, da vi skal se dit værd over for Volturi Klanen"sagde han koldt og vendte ryggen til Alessandro og gik op på tronen igen og satte sig og gabte stort igen og kiggede stadig på ham..
Tilbage til toppen Go down
Alessandro

Alessandro


Antal indlæg : 4
Join date : 01/04/10
Url Alder : 35

Lestat skal nok..? Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat skal nok..?   Lestat skal nok..? I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 2:34 am

Han smilede skævt, lige så koldt som han selv. "Jeg regnede med at de allerede havde gættet det, eller fået det at vide, inden jeg trådte ind i dette lokale. Men ja. Mit fulde navn er Alessandro Orlando De Marco." Svarede han. selvfølgelig vidste han allerede rigeligt om denne mand, gennem sine evner, men hvad han ydermere vidste om denne person, var at han var det mindst menneskelige væsen han nogensinde havde mødt. Dette gjorde ham ikke mindre spektakulær. Mon han selv som del af Volturien, en dag ville blive som ham? Så kold, så opædt indefra, og ligeså så opædende mod enhver han mødte. De blanke øjne der så direkte på ham, og på intet andet, så ikke ud til at have oplevet dagens lys i årtusinder. Ingen venlighed, udviste de. Han så tilbage mod hans vagter. Nej. Heller intet venligt blik, modtog deres hersker fra dem. Mon dette var en selvfølge?
"Jeg kender ikke præcist Volturiens metoder. Jeg ville ikke være kommet, medmindre jeg havde en anelse om at min evne kunne bruges. Selvfølgelig er det let at tracke andre, og det har I selvfølgelig også folk til. Jeg mener selv at min evne kan tilbyde mere end blot det. Det samme gælder mig." Han så efter ham, som han vendte ryggen til ham. Han kneb øjnene sammen. Ikke dømmende, arrigt eller aggresivt på nogen måde; Tænkende. Han nikkede, da han igen vendte øjnene mod ham. Beslutsomt. Han havde truffet sit valg.
Tilbage til toppen Go down
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

Lestat skal nok..? Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat skal nok..?   Lestat skal nok..? I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 10:21 am

De store døre gik op igen og en skikkelse i sort kappe trådte ind. Hendes røde øjne glimtede indefra kappen, ansigtet var ikke til at se fra det mørke der skabte sig under kappen. Det tog hende lidt tid at se hvilken situation der var gang i, en hun ignorede den bare. En der ville vise sine evner, og Lestat der ville finde ud af mere.. ET svagt smil var til at skue inde fra kappen, men det var svært at se fra mørket. " tcolor=violet]Lestat, Så er jeg tilbage[/color] " sagde en blid englestemme, men hends ansigt var langt fra venligt når hun kiggede på ham. Hvergang man så Lestat og Melanie sammen, var det eneste man kunne føle mellem dem, had det storste had i verdens historien. To blege hænder tog den sorte kappe ned og afslørede et smukt ansigt med langt brunt hår det hang ned. " Jeg valgte at jeg ikke vil overlade alt til dig min Kære Lestat.. " sagde hun med den samme blide tone, og hendes øjne kiggede på den anden dreng. Langsomt lukkede hun øjnene og kørte den ene finger rundt i små cirkler på hendse tinding. Hun så ikke bare hans fortid, men også hans sind. Det var ikke en rar følelse, men den var god at have. " Du er Alessandro, Velkommen.. " sagde hun blidt og smilte et af de sædvanlige svage smil. Hun kunne ikke smile ordenligt når hun var i samme rum som Lestat, for det had de havde fik hende til at koncentrere sig om at hun faktisk havde noget vigtigt at gøre. Hun åbnede øjnene og hendes blege hånd lå ned af hendes side igen. Det var ikke særlig længe at Melanie havde været i Seattle, men det var intet sjovt at lave dernede. Vis man lavede bare det mindste smule kaos ville byen gå amok.
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Lestat skal nok..? Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat skal nok..?   Lestat skal nok..? I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 12:13 pm

Lestat smilte koldt til Melaine da hun kom ind, da hun sagde at hun var kommet tilbage himlede ham med øjnene, han havde endelig slippet for hende, og så kom hun tilbage? Det var bare så irriterende mente Lestat, mens han sad på tronen kiggede på Melaine, med det koldeste blik han havde, mest af alt havde han lyst til at udslette hende på stedet, som han var i magt til, men det ville jo være selvmord.. "Min kære Melaine, ildens, vindens, jordens, luftens, hersker, Denne Vampyr vil ind i Volturi Klanen, jeg siger nej for mine veje, men i andre må selv finde ud af jeres.. Vi er jo tre" sagde han koldt men tilfreds med sit valg, han rejste sig for tronen, lagde hans hætte over sig og gik mod vagterne i fuldstændig stilhed, han vendte sig hurtig om "Nej vent, ændre det til et ja" smilte han koldt og ændrede kurs og gik tilbage på tronen det var klart, han havde fået en ide.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lestat skal nok..? Empty
IndlægEmne: Sv: Lestat skal nok..?   Lestat skal nok..? I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lestat skal nok..?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Betragter (Lestat)
» Lestat's Hemmelige Gemakker.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Italien :: Volterra :: Volturrien-
Gå til: