Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Giv mig noget juice...

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Seras

Seras


Antal indlæg : 70
Join date : 31/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Italien.

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:18 pm

"jaah" hun smilte ved den nye tanke hun fik. "vi kunne jo også spørge om vi ikke kan få en opgave om det. jeg regner emd jeg skal gå i din klasse, og håber, og hvis det er kunne jeg jo hjælpe dig" Seras håbede meget på at det ville ske. hun kunne virkelig godt lide de her to piger og viller gerne lære dem bedre at kende.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:20 pm

Jamilah smilede. Det kunne være fedt hvis de havde gået i samme klasse. Desværre var det bare ikke sådan. "Jeg tvivler på at det bliver muligt" Sagde hun en smule trist.
Tilbage til toppen Go down
Seras

Seras


Antal indlæg : 70
Join date : 31/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Italien.

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:22 pm

"hvorfor da? Seras havde eller håbet meget men alligevel. hun kunne jo ikke lave om på tingende. hvis hun kunne ville der være blevet lavet om på en hel del og intet ville have været som det var før. men ak ve. det var ikke hende der gjorde den slags.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:24 pm

"Jeg går ikke på Forks High School" Forklarede hun og smilede skævt. Ville ikke have at Seras skulle blive ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Seras

Seras


Antal indlæg : 70
Join date : 31/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Italien.

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:28 pm

Seras kiggede på Jamilah med et lidt skuffet ansigt men prøvede på at skjule det så godt hun nu kunne "hvor går du så henne? spurgte hun med nysgerighed i blikket.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:31 pm

Jamilah kunne mærke at hun var skuffet. Dog ville hun ikke pille mere ved Seras følelser. "Jeg går på reservatets High School" sagde hun og smilede lidt. Skolen var lille, men ret hyggelig. Og så lå den ikke ret langt væk.
Tilbage til toppen Go down
Seras

Seras


Antal indlæg : 70
Join date : 31/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Italien.

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:38 pm

"fedt" så på Jamilah og blev gladere igen "nå. så må jeg vel bare komme en dag og fortælle dig om det" Seras begyndte at grine en hel del men håbede også lidt at det kunne lade sig gøre. men igen. hvorfor skulle det da det??
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:40 pm

Jamilah lagde kort en hånd på Seras skulder, så hendes i øjnene og smilede. "Det håber jeg for det lyder rigtig spændende" Sagde hun og fjernede så sin hånd. Seras ville sikkert også synes at hendes hånd havde været ekstem varm.
Tilbage til toppen Go down
Seras

Seras


Antal indlæg : 70
Join date : 31/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Italien.

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:46 pm

Seras fik igen et chok da Jamilah's hud rørte hendes og fik igen minderne om dengang hun havde det dårligt og blev varm hele tiden"er du sikker på at du har det helt godt. jeg havde det engang så varmt og var mega syg. det er under en uge siden. varmen kan jeg næsten huske men det minder om din?
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:50 pm

Jamilah stirrede på hende med store øjne. Ikke for at være uhøflig eller noget, men fordi hun var oprigtig overrasket. *OH GOD!* Tænkte hun. *Endnu en varulv?* fortsatte hendes tanker.
"Øhm, jeg har det helt fint faktisk, men jeg var også meget syg for flere måneder siden"
Tilbage til toppen Go down
Seras

Seras


Antal indlæg : 70
Join date : 31/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Italien.

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:53 pm

Seras kiggede på jamilah. "hvad er der galt" hun gjorde tegn om at hendes øjne var blevet mega store og at det så mega sygt ud. "er det det der med varmen. skal jeg tilkalde en læge? hun fandt hurtigt sin mobil frem og begyndte at ringe til alarmen.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:58 pm

Jamilah så i stedet for overrasket, mega panisk ud. Tog hurtigt mobilen ud af Seras hænder og knuste den med sin hånd. Ikke et helt normalt syn, at se en ret tynd pige, kvase en mobil med sin bare hånd. Men det ville være katastofalt hvis Seras havde fortalt dem på alarmen hvad der skete.
Hendes hænder rystede en smule, men hun prøvede at styre det.
Tilbage til toppen Go down
Seras

Seras


Antal indlæg : 70
Join date : 31/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Italien.

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeMan Apr 05, 2010 12:03 am

Seras hoppede op af stolen da Jamilah ødelagde hendes mobil og kiggede på hende "HVAD SKER DER HER?!? hun satte sig igen men blev ved med at kigge på hende og holde lidt afstandt til hende intil hun valgte at gøre noget hun ikke ville have gjort normalt. "bare rolig. jeg skal ikke ringe hvis du ikke vil have det" hun gav Jamilah et kæmpe kram og blev ved med det selvom det var mega varmt og svede piplede frem. efter et stykke tid føltes det dog som om at varmen blev en del af hende selv og at det var som at gå på en hel normal dag ude i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeMan Apr 05, 2010 12:06 am

Jamilah ville helst ikke have at Seras var alt for tæt på sig. Derfor skubbede hun hende væk, da hun krammede hende. Dog med sådan en kraf at hun røg ned af stolen og på gulvet.
Så overrasket på Seras og så på sine hænder. Dumme styrke! Den var irriterende på de skrøbelige mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Seras

Seras


Antal indlæg : 70
Join date : 31/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Italien.

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeMan Apr 05, 2010 12:09 am

Seras sprang med et halvt brøl op fra gulvet og gik hen til Jamilah "HVAD HELVED BILDER DU DIG IND HVA" Seras tog sin taske og løb grædende ud af cafeen og smækkede døren. man kunne dog ikke undgå at høre det lille snøft på vejen ud. og at hun begyndte at gå mod skoven.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeMan Apr 05, 2010 12:11 am

Jamilah koncentrede sig. Da Seras var kommet et stykke væk, ville det blive lidt vanskeligere at ændre hendes følelser, men ikke umuligt. Fik hende til at slappe af, så meget at hun muligvis ville vænne om.
Tilbage til toppen Go down
Seras

Seras


Antal indlæg : 70
Join date : 31/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Italien.

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeMan Apr 05, 2010 12:14 am

da Seras kunne mærke at hendes vrede blev presset ud af hendes sind gjorde hun modstand af al hendes magt og sendte det tilbage til hvor det nu end kom fra. hun spændede mere trist og vred end før over at en eller anden havde rodet ved hendes sind. og hun havde en mulig person i tankerne der kunne have gjort det. Jamilah.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeMan Apr 05, 2010 12:17 am

Jamilah blev en smule irriteret over at hendes evne ikke havde virket, men det gjorde den ikke hver gang. "Undskyld, Luna, men jeg er nødt til at gå. Skal sige undskyld til hende" Fortalte hun. Rejste sig og skyndte sig ud af caféen. Løb hurtigt ind i skoven. Tog sit tøj af og bandt det rundt om sin ankel. Skiftede så skikkelse til ulv og løb hurtigt efter Seras.
Tilbage til toppen Go down
Luna

Luna


Antal indlæg : 84
Join date : 01/04/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Forks.

Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitimeMan Apr 05, 2010 10:20 am

Luna blinkede fortvivlet med øjnene, og rejste sig langsomt.
Det var ikke svært at se, at alle efterhånden kikkede på dem.
Hun smilede undskyldnene, og vinkede svagt til værten da hun humpede ud af caféen.
Hun følte jo ligesom at hun også skulle sige undskyld, selvom hun jo faktisk ikke havde været med i diskutionen.
Og så var hun jo også helt sikker på at Jamilah ville nå frem til Seras langt før hende selv, da hun jo...
Luna var langsom, og Jamilah - var langt hurtigere end noget menneske.
Det viste hun fra sin ridetur på Benji.
Hun rodede op i sit hår, og lukkede forsigtigt døren efter sig, og begyndte at humpe ned af vejen, med en forfærdelig lyst til at smide sin krykke, og bare løbe.
Men det viste hun jo var umuligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Giv mig noget juice... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig noget juice...   Giv mig noget juice... - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Giv mig noget juice...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Forks :: Caféen-
Gå til: