Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 På indkøbning

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

På indkøbning Empty
IndlægEmne: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 4:25 pm

Dato: 1. april
Årstid: Forår
Dag: Torsdag
Vejr: Stille og kedeligt - like always
Sted: Indkøb center
Tid: Lidt i 4
Omgivelser: Få ældre mennesker

- "... Olie, tjek. Pomfritter, tjek. Chokolade, to plader, tjek. Ligegyldig fisk, tjek. Rasp, tjek. Vindummi, tjek. Lakrids-tyggegummi, tjek. Makral? ... U-tjek", mumlede Sarah og skar en grimasse. Alt imens hun havde eftertjekket sin liste, havde hun skubbet vognen videre til den næste afdelingen af mad. En ældre mand betragtede hende skeptisk, og konstaterede stille, at hun aldrig ville blive en rigtig husmor. En af dem, som stod op klokken 5 for at nå alle dagens gerning. Da manden skulle betale, konstaterede han derefter, at den tid var forbi. Kvinderne havde overtaget arbejdsmarket. Hvor slemt, det end lød, var dette sandt.
Sarah tog fat i en bøtte makral, og smed den ligegyldigt ned i vognen, som var proppet til renden med madvarer af forskellig slags.
- "Makral, tjek", mumlede Sarah og foldede derefter sedlen sammen. Hun tog fat i Cap'en, og drejede den kækt mod venstre. Lidt efter spidsede hun tænksomt hendes læber, da hun åbnede det seneste sladderblad. Det var ikke fordi, at Sarah ville provokere åbenlyst, men når hun var så nysgerrig, som hun var, var det svært for hende, at undgå at læse bladet når hendes favoritbandt åbenbart var gået en slags konkurs.
Tilbage til toppen Go down
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 4:43 pm

Dørene gik stille op og en høj fyr trådte ind. Hans overkrop var bar og man kunne se hans muskler, og en masse af de mænd der sad i kassen begyndte at skifte emner. Om alle de bander af stærke drenge og få piger der luskede rundt. Alle troede de var en slags bande der bare var ude på at vise sig. " Han var den tredje der kom ind i den gruppe. Han var engang en sød fyr, men nu undgår han alt og alle. Se lige hans ansigt " sagde en mand lidt for højt og Benjamin gik lige forbi ham. Hans ansigt var godt nok alvorlig, men han var ikke sådan inderst inde. Ligenu skammede han sig over at han ikke kunne forsvarer sig selv. De brune øjne kiggede lidt rundt for at finde det han nu skulle bruge. " Øhm..? Brød, Kager, mælk oog.." sagde han med en lidt dybe stemme og lagde tingene ned som han nu fandt dem. " SÅ mangler jeg bare at købe vingummier og.. æg " sluttede han sin sætning og trak lidt på den ene skulder. Han tog forsigtigt fat i æggene og lagde dem ned i sin vogn. Flere af mændende begyndte at snakke videre, en smule for højt efter Benjamins mening.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 5:07 pm

En ekspedident rømmede sig højt over fra klassen. Hun havde en behåret vorte, og sprukne læber der var trukket ud i en hånlig grimasse. Derudover var hun gråhåret, og med rynket løs hud. Hendes barm var større end hendes mave, og hendes numse var på størrelse med to store vandmeloner.
- "Det er faktisk sådan, at i denne butik køber man de blade som man læser, unge dame", kom det gnavent fra hende, og Sarah smækkede bladet sammen og smed det tilbage på dens retmæssige plads.
- "Nåmen.. Det kan jeg ikke rigtig bruge til noget. Jeg har læst det jeg skulle læse", brummede Sarah tilbage og måtte anstrenge sig for, ikke at sende en rap bemærkning med beskeden. Sarah løftede blikket idet, en gruppe mænd så op, og begyndte at snakke højlydt. Sarah rynkede de smalle bryn, og skævede mod den unge mand, som var trådt ind. Sarah undrede sig over, hvordan mændene snakkede om drengen på. De ting de sagde. Så åbenlyst og direkte. Sarah rømmede sig svagt, og sendte drengen et venligt smil, der fortalte ham, at hun altså ikke havde noget synderligt imod ham. Selvom hans beklædning, ikke var noget hun ville overveje. Sarah tog derefter et fast greb, og baksede voldsomt den fyldte vogn hen imod kassen. Damen kiggede skeptisk på hende. Sarah stødte ind i en ældre dame, som en smule forvirret vendte sig om, for at se, hvem der havde puffet hende på hoften.
- "Beklager dame. Min fejl", brummede Sarah og sendte hende et klodset, skævt smil før hun grinede lavt. Damen kluklo lavt og viftede med hånden.
Tilbage til toppen Go down
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 6:30 pm

Bejamin nikkede hurtigt til pigen og smilte svagt til hende. Sådan var han overfor alle, for han var ange for at skade dem. Mændende kiggede på pigen og grinte fjoget, og fortsatte så deres snak. " Har sprunget ud fra klippen sammen med resten af banden. Også siger de at de bare er et par venner der er sammen. Det er tydeligt at det ikke bare er for sjovs skyld de hænger ud sammen.. De er jo så mange " hviskede den ene mand, og pigen ville tydeligt kunne hører det ligesom Benjamin kunne. Han skubbede vognen afsted og stoppede så endelig bag ved pigen, hvor han smilte blidt til hende. Han var ikke van til at folk bare smilte til ham, for de plejede at tro på rygterne. At han var den ' slemme dreng' Det lød meget forkert i Benjamin's hovedet. Han grinte lidt og rystede på hovedet, og den ældre dame smilte blidt til ham. " Benjamin, rart at se dig igen.. " sagde hun med sin blide stemme og smilte et rynket smil. Han lavede en lille grimasse og kiggede ned i vognen. " Vi var ved at løbe tør, for jeg spiser dobbelt så meget som normalt " sagdeh an og skød en lille latter op. Damen kendte han nede fra Reservatet, og han snakkede tit med hende for hun var med i rådet. Han sendte pigen et skævt smil og kiggede så på kasse damen. Hun var virkelig en irriterende mogge, den dame.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 6:41 pm

Sarah vendte overkroppen mod den gruppe ældre herre, som lystigt stod og sladrede videre. Hun vendte sig om mod damen og drengen, som uden tvivl genkendte hinanden fra et eller andet sted. Et yderst drillende smil gled over Bridget hjerteformede læber, og hun blinkede til dem, før hun rømmede sig højt.
- "Hvor er det egentlig vildt, at mænd på deres gamle dage, kan blive sådan nogle bitches", udbrød Sarah højt. Det fik en masse igang. Kassedamen så lynhurtigt op, og hun rømmede sig højt. Den ældre dame måtte skjule et grin, og blev pludselig bedstevenner med kasseapperatet på den modsatte side. Samtidig drejede gruppen af mænd sig mod Sarah. Den lille, spinkle pige var van til de hadske blikke. Det var nemlig sådan med Sarah, at endten så hadede man hende, eller så forguede man hendes narestreger og spydige kommentare.
- "Det fik sgu da lukket kæften på dem", sagde Sarah derefter, og bed sig hårdt i læben, for ikke at flække af grin. Ja, Sarah kunne nærmest se, hvordan hun kastede sig ind over bordet, af ren og skær fryd over, at mændene ikke havde noget at svare. Hun havde lagt alle sine vare op på båndet, og kassedamen så vredt på Sarah.
- "Nu høre du rigtig godt efter unge dame! Sådan snakker man slet, slet ikke her", udbrød kassedamen i det hun trykkede rasende på kasseapperatet. Sarah afbrød hende ubevidst.
- "Ja, jeg skal have 50 kroner tilbage, tak", sagde hun. Det fik kassedamen til at eksplodere. Hun fløj op, og viftede vredt med hånden, mens alverdens prædikner flød ud af hendes mund. Sarah tog sine poser, og småløb derefter ud af butikken.
- "Shit! Sur dværg!" udbrød Sarah stille, mest henvendt til sig selv, da hun småløb ud af butikken. For kassedamen var faktisk ikke særlig høj. Det var i disse situationer, at Sarah ville ønske, hun blot kunne holde sin kæft.
Tilbage til toppen Go down
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 6:51 pm

Benjamin grinte højt, da pigen var lløber ud af butikken. Hans grin fik den lille kassedame til at kigge dræbende på ham, mens han bare trak på skulderen. " Når man ser en med humor må man bare grine eller holde sin kæft, ikke sandt?" sagde han og kiggede på damen. Hun lukkede munden og men kunne svagt se en rødmen sprede sig på hendes kinder. Benjamin måtte bide sig hårdt i læben for ikke at flække af grin. Den ældre dame bag ham smilte bare stort og gik også ud af butikken, hvilket betød at Benajmin var efterladt helt alene med den spydige lille madame.. " Bare behold resten " sagde han hurtigt og tog posen op, mens han gik ud af butikken. Han klukkede lidt og kiggede rundt, efter pigen. Da han fik øje på hende smilte han og satte farten lidt op. " Hey! Dig, frk. Stor i munden !" sagde han og indhentede hende hurtigt. Man kunne tydeligt se på ham at han bare drillede og ikke mente et eneste af de ord han havde sagt. Hans bukser var hullede og gik kun til hans knæ og han havde heller ingen sko på, hvilket nok ville virke mærkeligt. Han kigegde ned af sig selv og kiggede så på pigen med et varmt smil. " Du kan tale for dig " sagde han og klukkede lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 7:01 pm

Sarah havde sat kursen mod cykelskuret, og baksede nu voldsomt med de 4 fyldte poser. Hun havde to kurve på cyklen, hvor hun skulle bakse det hjem i. Det vil sige, to poser til hver kurv. Det behøvede man jo ikke at være geni for, at regne ud at det så ville give en eller anden form for ligevægt. Pludselig hørte hun en stemme bag sig, og Bridget vendte sig om. Det resulterede i, at cyklen nær var væltet, og hun nåede akkurat lige at gribe dem, før hun ville falde mod jorden, og sprede alle hendes vare.
- "Mig? Eller hvad mener du?" Spurgte hun en anelse forvirret, før hun slå en hjertelig latter op. Sarah var ikke særlig høj, med en buttet lille numse og barm. Hun bar et par store uglebriller, samt den gule Cap. Hun havde piercing i læben og et ganske sødt og naturligt smil.
- "Nogen gange flyver tingene bare ud af kæften på mig. Jeg får en masse tæsk for det. Altså.. Ikke sådan fysisk", forklarede hun så og grinede igen. Hun trådte støttebenet ned, og støttede sig mod cyklen, før hun formede to knytnæver.
- "Jeg slår jo fra mig", indskød hun og lo smilende til ham. Lidt efter vendte hun sig om mod cyklen, og skubbede den lidt bagud. Lidt efter stillede hun sig foran den, og begyndte at bakse den ud af cykelskuret.
- "Men jeg er glad for at kunne hjælpe. Sådan en sur kælling, burde blive buscharffør! Jeg ved virkelig ikke, hvorfor buscharfføre er sådan nogle sure narhoveder. Hver gang jeg tager bussen, stødder jeg altid på en der er så møg sur. Sidste gang jeg ville køre gratis, spurgte manden bag rettet, om jeg troede det var en bager. Ja, spørg mig ikke hvorfor, for det forstod jeg sgu da brikker af," mumlede Sarah, en anelse fraværende, da hun jo altså skulle bakse cyklen ud af cykelskuret.
Tilbage til toppen Go down
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 7:10 pm

Benjamin grinte lidt og lyttede til hendes snakken om alt det hun nu sagde. Han nikekde nogle få gange og ellers grinte han bare lidt. Hun var altså en af de piger som ikke var 'fars lille pige' " Jeg er ikke lige den bedste til at svarer igen, men jeg er god til at skræmem folk " sagde han og grinte, men grinet stoppede hurtigt. Havde han nu talt over sig? Han trak lidt på den ene skulder og kiggedee på pigen. Hun var anderledes, altså med både personlighed og udseende. Hun lignede ikke en af de blege igler, heldigvis, og hun var smuk på sin helt egen måde. Benjamin grint elidt og kiggede på hendes cykel. " Uhh.. Stakkels dig.. Du skal cykle hjem med fire poser, hvorfor ikke tage bussen?" sagde han og kiggede drillende på hende, håbede at hun forstod hans drilleri. Han fulgte med hende og kiggede smilende foran sig. Det var ikke hverdag man mødte en man faktisk kunne tale med, eller det skete ikke for ham. " Hvad hedder du så? eller skal jeh kalde dig Frk. Stor i munden ?" spurgte han grinende og kiggede på hende med det sædvanlige Benja-smil.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 7:30 pm

Sarah baksede lidt med cyklen, da et ældre ægtepar kom gående forbi dem, var Sarah nær bakket ind i kvindens hæl. Hun så en smule frustreret op på Sarah, og Sarah sendte hende et undskyldende men samtidig drillende smil, før hun viftede lidt med den ene hånd.
- "Sorry. Min fejl!" udbrød hun, og da hun ville til at vifte med hånden, tippede cyklen. Det var lige på et hængende hår, at Sarah fik grebet styret. Hun pustede langsomt ud. Det var ganske tydeligt, at det volde hende stor besvær, og koncentrationen lyste ud af hende.
- "Jeg skal nok lærer dig et par fede tricks", foreslå Sarah og grinede hjerteligt til drengen. Sarah 'klatrede' med hænderne om på sadlen, sådan så hun kunne holde cyklen fra siden.
- "Det er også mega strengt, at cykler skal være så.. Store og uhåndterlige. Jeg er ikke engang sikker på, at der er et ord som hedder det. Uhåndterlige", brummede hun prøvende frem for sig. Hendes tanker blev dog hurtigt afledt. Skræmte han folk væk? Det var det de gamle mænd havde sagt. At hans 'bande' skræmte folk væk.
- "På mig virker du nu ikke særlig skræmmende", sagde hun og sendte ham sit sædvanlige varme smil. "Du virker sådan lidt mere.. Stille og tilbageholdende", sagde hun stille og lagde hovedet på skrå, før hun smilede bredt til ham - bare så han vidste, at det så hun altså ikke noget problem med.
Tilbage til toppen Go down
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 11:42 am

Lyden af hendes latter og hjerte broligede Benjamin en smule og hendes smil fik hans kinder til at blive en smule varmere. " Det er jeg heller ikke, men folk kan godt tro det vis de ser mig på en dårlig dag " sagde han stille og bed sig så i læben. Han smilte et skævt smil og kiggede på damen, der viftede vredt med hånden. " Jeg behøver ikke lærer nogle tricks, jeg har mine egne " sagde han og grinte igen, ligenu var han ikke bange for at tale over sig. Langsomt kørte han sin hånd gennem det sorte hår, mens hans blik kiggede rundt. Der var ikke så mange herude. " det er jeg nok også, men det er for at beskytte andre " sagde han og grinte lidt. Han vidste at hun ikke ville forstå det, for hun havde nok ikke hørt myterne fra Reservatet.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 11:49 am

Sarah så op og hendes brune øjne fangede hans.
- "Jeg ville nu alligevel gerne fange dig på en dårlig dag. Så kunne jeg gøre din dårlige dag god, og du kunne gøre min gode dag endnu bedre", udbrød hun og så henrykt på ham, som om hun lige havde vundet i lotto. Sarah grinede til ham og begyndte at trække cyklen længere ud på parkeringspladsen.
- "Dine egne tricks? Dem må du vise mig en dag", sagde hun og smilede venligt til ham. Sandheden var, at Sarah hellere end gerne ville have nogle nye venner.
- "Jeg er lige flyttet til, så det ville være fedt hvis jeg rent faktisk kendte nogen. Går du i skole i Forks?" spurgte Sarah derefter, og så på ham med de brune øjne. Den eneste pige som Sarah havde mødt, var en super flink en med lyst hår, som havde reddet hende fra en mand. Når ja, og så selvfølgelig Halte. Sarah smilede lidt over den tanke. Halte havde grinet af stort set alt det, som Sarah havde sagt.
- "Hvem beskytter du og hvorfor det?" spurgte hun og rynkede brynene og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 12:17 pm

BEnjamin smilte lidt og rodede op i hendes hår, bare for at drille. " Mine tricks, er mine hemmeligheder " sagde han og kiggedeop på himlen. Den var smuk og der var ikke en eneste sky på himlen. Han kiggede på hende og smilte lidt, det sædvanlige benja-smil. " Jeg bor nede i Reservatet." sagde han hurtigt og undgik at svarer på de andre spørgsmål. Han havde helt klart sagt for meget, det stod klart nu. Han sukkede lidt og kiggede ned i jorden. Vis han fortalte mere ville hun blive bange og han måtte faktisk heller ikke sige det. " Jeg beskyttet mine venner, familie og fremmede " sagde han så bare og smilte lidt. Det var en af de ting han var godt til - at tale ii gåder.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 12:24 pm

Sarah trykkede Cap'en længere ned på hovedet, og så på ham med de store brune øjne. Så lo hun svagt, og stoppede cyklen da hun nåede en stor kantsten. Hun stillede sig på kantstenen med de små fødder, som var beklædte med converssko, og hoppede op på cyklen. Hun skar en let grimasse, og lagde derefter hånden på hans skulder. Sarah trådte engang i pedalen, så cyklen begyndte at trille igen. Cyklen var en anelse for stor, for da hun skulle træde ned i pedalen, lettede foden fra den modsatte pedal. Det så ret sjovt ud sikkert, men den lille bypige tog sig ikke af det. Det var jo hendes fars cykel, som hun havde dekoreret med alverdens ulovligt spraymaling.
"Hmm.. Du må også gerne have dine hemmeligheder. Du behøves ikke beskytte mig. Jeg klare mig", sagde hun og sendte ham et bredt, venligt smil. Det mente hun faktisk. Det var hun van til.
Tilbage til toppen Go down
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 12:30 pm

Benjamin knyttede sine hænder lidt i og hans krop blev anspændt. " Det er visse ting, som mennesker ikke kan klarer alene " sagde han ligeud, men hans smil var stadig på hans læber. Han trak lidt på den skulder, som Sarah ikke holdte på. Han grinte lidt og kiggede ind i hendes brune øjne, hans egne øjne var alvorlige men også venlige. Langsomt vendte han blikket mod himlen og mumlede lavt. " Alle har brug for hjælp nogengange, selv mig " De ord brugte han ikek tit, men der var en smule håb i den sætning. Han var ikke en sten der ingen følelser havde, de skulle bare frem. Han kiggede på hende ud af øjenkrogen, men tænkte ikke over det han havde sagtr, for det havde givet hende lidt for mange informationer.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 12:40 pm

Sarah betragtede ham med de store brune øjne. Hun forstod ingen ting, men hun prøvede ihærdigt. Så ihærdigt at forstå. Hun flyttede blikket rundt omkring, før hun spidsede de buttede læber.
"Men du skal ikke være bekymret for mig. Eller. Det er du heller ikke, men du skal ikke begynde på det i hvert fald", sagde hun og grinede kortvarigt, af hendes egne rodede ord. Sarah kunne sagtens passe på sig selv. Hun vidste da både matematik og dansk, og kunne sagtens købe ind, lave mad og gøre rent. Hvad skulle man ellers passe på? Forbrydere. Som slå ihjel, røvede, voldtog eller tæskede dig? Jamen så ville Sarah slå igen. Hun var jo ikke helt dum, når det gjaldte kamp. Sarah gav hans skulder et svagt klem.
"Jeg vil gerne hjælpe dig", tilbød hun hjerteligt. Selvom de ikke kendte hinanden, havde Sarah sådan et stort hjerte, at hun allerede ville kaste sig ud i en være omgang bøvl for hans skyld. Det havde som sådan ikke noget med ham at gøre, men mere Sarahs store trang efter at hjæpe folk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På indkøbning Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøbning   På indkøbning I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På indkøbning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Seattle :: Butikkerne-
Gå til: