Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Dyrene omkring mig...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

Dyrene omkring mig... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrene omkring mig...   Dyrene omkring mig... - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 5:55 pm

Benjamin kiggede på hende og fløj lige forbi et træ. Han var hurtigere end vampyre og han havde gode reflekser. Et grynt kom fra ham, men vis han havde været i sin menneskeform havde det været et grin. En tanke fløj rund tinde i hans hovede og der var ingen andre der kunne hører den. Han kunne se Luna, på en veranda med to børn tumlende rundt efter sig. En mand kom til syne i døren og man kunne se Luna's smile huller da han vinkede. Benjamin smilte lidt, dette var den familie han gerne ville have i fremtiden. Han rystede hurtigt på hovede og syntes at det måske var lidt for tidligt at tanke på sådan noget. Han satte farten ldit op, så de nærmest fløj afsted, og vis hun ville af skulle hun bare skrige højt. Han pressede sine poter ned i jorden, hvilket fik ham til at skyde frem som et lyn.
Tilbage til toppen Go down
Luna

Luna


Antal indlæg : 84
Join date : 01/04/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Forks.

Dyrene omkring mig... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrene omkring mig...   Dyrene omkring mig... - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 6:02 pm

Nu gemte Luna bare sit ansigt i hans hår, imens hun klukkede svagt.
Hans duft var så utrolig skøn, og hans hår var så blødt.
Ikke engang et sekund var hun bange for at falde af, for hun viste at han passede på hende.
Hun ville ikke tvivle på ham et sekund, med med et viste hun at hele hendes liv var forandret.
Hun skulle ikke længere lede efter kærligheden.
Den havde fundet hende, og den var stærkere end hun noglesinde havde drømt om.
Hun ville gøre alt for ham, hvis han spurgte.
Hun ville dø for ham, hun ville hellere en gerne ...
Det var umuligt at finde noget hun ikke ville gøre for ham.
Hun ville .. føde hans børn.
Tilbage til toppen Go down
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

Dyrene omkring mig... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrene omkring mig...   Dyrene omkring mig... - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 6:11 pm

Benjamin pressede poterne ned i jorden, som en bremse og det virkede. Det stoppede og han var helt sikker på at Luna ikke ville falde af hans ryg. Han grintede lidt, et hæst ulve grin. Langsomt begyndte han at skrive med den ene pote, så hun kunne læse det. " Var det sjovt at ridde?" stod det og Benjamin kiggede på hende ude af øjekrogen. Det havde lydt som om at hun nød det. Han logrede med halen og lagde sig så langsomt ned på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Luna

Luna


Antal indlæg : 84
Join date : 01/04/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Forks.

Dyrene omkring mig... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrene omkring mig...   Dyrene omkring mig... - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 6:18 pm

Hun trak langsomt sit ansigt op fra hans pels, og opdagede først nu, hvor ens deres hårfarver var.
Hun dirrede svagt ved det hurtigste ridt ever.
Hun ville aldrid have overlevet det til hest.
Hendes arme klemte ham hårdt om halsen, men så slap hun ham langsomt, for at læse det der stod på jorden.
"Det var ikke sjovt, det var tværtimod, helt fantastisk."
Hun bøjede sig ned ned, og kyssede ham på pelsen.
"Det var helt utroligt," hviskede hun forelsket.
Hun havde det som om hun var syg, og aldrig blev rask.
Men det var en dejlig sygdom.
Tilbage til toppen Go down
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

Dyrene omkring mig... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrene omkring mig...   Dyrene omkring mig... - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 6:26 pm

Benjamin nikkede lidt og kiggede på hende. Hun lignede ikke en der var syg, tværtimod så hun smuk ud. Han lagde det store ulve hovede lidt på skrå og beundrede hende. Hun var hans sol, i den verden han levede i. Han skrev i jorden med poten igen. " Jeg elsker dig " stod det og et fjoget ulvesmil formede sig om hans ulve læber. Han logrede legesygt med halen og klukkede lidt. De store brune øjne kiggede på hende, han var helt klart forelsket i hende. Dette var ikke bare kærlighed ved første blik, men ægte kærlighed bare stærkere.
Tilbage til toppen Go down
Luna

Luna


Antal indlæg : 84
Join date : 01/04/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Forks.

Dyrene omkring mig... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrene omkring mig...   Dyrene omkring mig... - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 6:44 pm

Hun lagde armene om hans kæmpe ulvehoved igen, og krammede det hårdt.
Han var bare så stor, at det helt sikkert ikke ville gøre ondt på ham.
"Jeg også dig." hviskede hun ind i det støre øjne, og lænede sig frem, for at kysse ham på snuden.
Hun elskede ham højere end hun elskede chokolade, og det sagde ikke så lidt.
Hun havde ikke lyst til at gøre noget alene, nogle sinde.
Hun ville aldrig slippe ham, selvom hun viste at det blev hun jo nød til.
Nu var han alt for hende, og hun ville dø hvis han forsvandt.
"Jeg kan slet ikke leve uden dig," hviskede hun tilbage, og så ind i hans store, brune øjne.
Tilbage til toppen Go down
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

Dyrene omkring mig... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrene omkring mig...   Dyrene omkring mig... - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 6:50 pm

Benjamin fik nærmest tårer i øjnene, da hun kiggede ind i dem. Han rystede lidt på hovedet og ville ikke se tøset ud i nærheden af hende. Han smilede størrer og hans hale begyndte logre mere. " Du behøver ikke leve uden mig. " Stod der så i jorden. Den store pote var blevet beskidt, men det gjorde ikke Benja noget. Så længe han var sammen med Luna. Hun var den eneste grund til hans eksistens. Hun var ikke bare hans sjæleven, men hans kærlighed. Intet gav mening uden hende. " Du et mit liv nu " Skrev han nedenunder det andet og kiggede på hende ud af øjekrogen.
Tilbage til toppen Go down
Luna

Luna


Antal indlæg : 84
Join date : 01/04/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Forks.

Dyrene omkring mig... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrene omkring mig...   Dyrene omkring mig... - Page 2 I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 6:55 pm

Hun kunne ikke lade være med at smile af ham, og kysede ham på øret.
"Din fjollehund," grinde hun, og rodede op i hans pels.
Hendes øjne var selv helt blanke, og hun måtte blinke for at få dem tørre igen.
"Du er også mit liv Benji."
Hun smilede svagt, og så så ned på ham, med hendes lille 'drømmende-smil'.
"Hvordan er det at være ulv?" spurgte hun fraværende, og så op i himlen.
Tilbage til toppen Go down
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

Dyrene omkring mig... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrene omkring mig...   Dyrene omkring mig... - Page 2 I_icon_minitimeMan Apr 05, 2010 9:02 pm

Benjamin smilte lidt og gøede let, hans hale logrede blidt mod jorden og den store ulv kiggede op mod himlen. Den var smuk, men ligenu var der kun en ting i hans liv der betød noget for ham. Luna. Hendes smil, hendes ansigt, hendse stemme og hendes smukke øjne var det der betød noget for ham. Han ville bare se hende glad og lykkelig, og helt uden bekymringer. Et lille grin forlod den store ulvs læber og den kiggede på Luna. Langsomt nikkede han. Det var rart nogen gange, især når der ikk var andre der var ulv for han ville helst have sine tanker for sig selv. Tungen gled langsomt ud af hans mund, mens han trak vejret. Han lignede en store legesyg hund.
Tilbage til toppen Go down
Luna

Luna


Antal indlæg : 84
Join date : 01/04/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Forks.

Dyrene omkring mig... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrene omkring mig...   Dyrene omkring mig... - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 8:09 pm

Hun kløede ham bag det høje øre, med et utrolig kærligt udtryk.
Det var lidt mærkeligt at være så forelsket i... en hund.
Lige nu var han jo ikke andet end... en hund.
Men en hund hun ville gøre alt for, for hun elskede den hund.
Den ville altid været alt for hende, det kunne hun bare mærke dybt, dybt inde i hendes bryst.
Men lige nu lignede han mest af alt en legesyg hund, og det var det udtryk hun elskede.
Han virkede så glad, så sørgløs.
Hun elskede det udtryk, mere end hun elskede sig selv.
Hun sukkede svagt, og lænede sig forover.
Så snoede hun en tot af hans pels om sin finger, og kyssede ham på snuden.
Den var varm, blød, og fugtig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dyrene omkring mig... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dyrene omkring mig...   Dyrene omkring mig... - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dyrene omkring mig...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Reservatet :: Skoven-
Gå til: