Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hjælp med en side?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

Hjælp med en side? Empty
IndlægEmne: Hjælp med en side?   Hjælp med en side? I_icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 9:15 pm

Hmm.. Jeg fik den ide at jeg ville lave en ny Rpg hjemmeside, men der har jeg brug for hjælp. Det skal handle om de græske guder og deres børn. Det bliver nok mest om deres børn, som er halvguder. Så jeg ville spørger om der var nogen der var nogen der ku nne tænke sig at hjælpe. Det komme rnok til at tage noget tid for jeg har jo også skolen at passe og jeg skal finde ud af en masse om alle disse guder o.s.v
Men det bliver så man bliver søn/datter af en af guderne, og halv menneske. Men det er kun tre som kan være børn af Zeus, Hades og Poseidion. De tre vil jeg selv vælge. Og med det betyder det at jeg er i fyld gang med at lave denne hjemmeside.
Så her er hvorfor jeg skrev det hele her: Er der en der vil hjælpe mig med at finde ud af noget om de græske guder?

Jeg ved godt at jeg selv kunne gøre det, men det vil være rare med lidt hjælp, da jeg også har mine lektier at passe..
Bare skriv jer på hernede vis i vil hjælpe. I kan også skrive spørgsmål til siden ?
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Catya
Admin
Catya


Antal indlæg : 33
Join date : 31/03/10
Url Alder : 31
Geografisk sted : La Push

Hjælp med en side? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp med en side?   Hjælp med en side? I_icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 9:26 pm

Jeg har før lavet opgave om de græske guder, og har en del viden relateret til emnet. Jeg vil gerne være med til at lave og hjælpe til med siden, hvis det er muligt. Min viden om de græske guder vil sandsynligvis også kunne blive brugbar. ^^ Og det lyder som en rigtig fed idé! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

Hjælp med en side? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp med en side?   Hjælp med en side? I_icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 9:29 pm

Det ville være overfedt vis du ville hjælpe med det. Jeg skal bare ligeigang med at finde på et navn o.s.v men når jeg sådan ca. er klar så vil jeg informere lidt mere om det xD ellers hører du mig jo plapre om det på chatten ^^' Og det ville være fedt vis du også ville kunne hjælpe mig med designet.
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Lestat

Lestat


Antal indlæg : 44
Join date : 26/03/10
Url Alder : 28
Geografisk sted : Volterra..

Hjælp med en side? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp med en side?   Hjælp med en side? I_icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 9:41 pm

Jeg ved lidt om sider, men en hel del om de græske guder! ^^
Tilbage til toppen Go down
Luna

Luna


Antal indlæg : 84
Join date : 01/04/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : Forks.

Hjælp med en side? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp med en side?   Hjælp med en side? I_icon_minitimeOns Apr 07, 2010 2:18 pm

Jeg elsker bare den slagt mytologi ^^ Jeg er ikke hel på bar bund på det emne, og jeg vil gerne hjælpe, hvis der skulle få brug for noget?? ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp med en side? Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp med en side?   Hjælp med en side? I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp med en side?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mmm... Blot til hjælp X3
» Min anden side ( Halv græske guder )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Grundlæggende :: Spørgsmål-
Gå til: