Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Kæmpe Prom ?

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

Kæmpe Prom ? Empty
IndlægEmne: Kæmpe Prom ?   Kæmpe Prom ? I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 4:19 pm

Jeg fik lige en ide.
Man kunne lave et kæmpe bal, ligesom i Twilight. Hvor alle Varulve/vampyre/mennesker/ hybrider mødes. Volturrien kommer også for at holde øje med at der ikke sker noget med menneskerne og at der ikke komerm en kamp. Skriv hvad i syntes?
Så kan vi finde ud af en dato, tid, og man må gerne følges med en derhen. Det bliver nok i enten port angeles eller i Seattle. Jeg skal nok lave emnet. Og for at der ikke bliver forvirring over hvem der skal svarer laver vi også et skema med det.

-Melanie
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Luna

Luna


Antal indlæg : 84
Join date : 01/04/10
Url Alder : 31
Geografisk sted : Forks.

Kæmpe Prom ? Empty
IndlægEmne: Sv: Kæmpe Prom ?   Kæmpe Prom ? I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 4:22 pm

Du kan også bare lave en .. tja, et sted hvor vi bare kan lave alle de emner vi vil..
Men ellers, ja, det er en god idé ^^
Tilbage til toppen Go down
Benjamin

Benjamin


Antal indlæg : 42
Join date : 31/03/10
Url Alder : 32
Geografisk sted : Reservatet

Kæmpe Prom ? Empty
IndlægEmne: Sv: Kæmpe Prom ?   Kæmpe Prom ? I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 4:27 pm

Kan godt lide idéen, men Det Luna siger er også godt. Men så er det bare det at vis man laver to fester samtidig? oo' Kan god lde begge idéer xD
Tilbage til toppen Go down
Catya
Admin
Catya


Antal indlæg : 33
Join date : 31/03/10
Url Alder : 31
Geografisk sted : La Push

Kæmpe Prom ? Empty
IndlægEmne: Sv: Kæmpe Prom ?   Kæmpe Prom ? I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 4:28 pm

Stort ja fra mig. Den er jeg helt med på! Very Happy Og både mennesker, varulve, vampyr og hybrid? Jamen bedre kunne det ikke blive. ^^
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

Kæmpe Prom ? Empty
IndlægEmne: Sv: Kæmpe Prom ?   Kæmpe Prom ? I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 5:00 pm

Love it! xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kæmpe Prom ? Empty
IndlægEmne: Sv: Kæmpe Prom ?   Kæmpe Prom ? I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kæmpe Prom ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Grundlæggende :: Idéer & Reklamer-
Gå til: