Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Alfa & Omega rang

Go down 
ForfatterBesked
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

Alfa & Omega rang Empty
IndlægEmne: Alfa & Omega rang   Alfa & Omega rang I_icon_minitimeMan Apr 05, 2010 9:31 pm

Jeg har valgt at fra nu af vil jeg først emne med dem der vil være alfa/omega. For jeg vil se hvordan de er eller om de fortjerner at være det. Så man kan ikke bare tro at man kan skrive det til mig. Man skal være værdig for at værer det. Vis jeg for afvide af Catya ( anden admin ) at hun syntes en hvis person skal være omega eller alfa så vil jeg overveje det. Men man kan ikke bare skrive at man vil være det. Vis man spørger bliver man det nok ikke. Jeg laver en liste over hvem jeg syntes der skal være alfa eller omega, også må personen sige om de vil eller ej. Vis man er skrevet som Alfa og man hellere vil være omega kan det selvfølgelig godt lade sig gøre.


Listen over Alfa

1:: Justin
-Fordi at han er flink mod andre og han virker som en god leder.
Han skriver også godt.

Listen over omega Rang

1:: Benjamin
- Han skriver godt og han er venlig mod folk.
Han virker som en med et godt ordforråd og han lyder som en god leder.


Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
 
Alfa & Omega rang
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Varulve rang + Koblerne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Grundlæggende :: Regler-
Gå til: