Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 HVordan finder jeg et ava?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Melanie
Admin
Melanie


Antal indlæg : 84
Join date : 26/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Italien

HVordan finder jeg et ava? Empty
IndlægEmne: HVordan finder jeg et ava?   HVordan finder jeg et ava? I_icon_minitimeLør Mar 27, 2010 7:26 pm

Til jer der ikke ved hvor i kan finde et godt ava eller i ikke gider, eller ikke kan oo'

Så skal i bare skrive til Melanie, så vil hun hjælpe jer med det. I skal helst først emne når i har et ava ^^
Tilbage til toppen Go down
http://italien-vs-forks.vampire-legend.com
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

HVordan finder jeg et ava? Empty
IndlægEmne: Sv: HVordan finder jeg et ava?   HVordan finder jeg et ava? I_icon_minitimeLør Mar 27, 2010 7:57 pm

xD Yoh Mel, forresten, så skal du lige rette noget mere.. Profilen kan ses på alle beskederne.. Ring lige til din livline igen X3 Og.. Emmh.. Hvor er Reglerne blevet af..
Tilbage til toppen Go down
Catya
Admin
Catya


Antal indlæg : 33
Join date : 31/03/10
Url Alder : 31
Geografisk sted : La Push

HVordan finder jeg et ava? Empty
IndlægEmne: Sv: HVordan finder jeg et ava?   HVordan finder jeg et ava? I_icon_minitimeLør Apr 03, 2010 3:11 am

Jeg vil også gerne melde mig, hvis det er okay; Hvis nogen altså har brug for hjælp til billeder, vil jeg gerne stå til rådighed. ^^

Nogle gode sider, kan være:
Photobucket.com
Tinypic.com
Deviantart.com
Lookbook.nu
Google.com (Foretrukne)

Det er i hvert fald de sider jeg benytter mig af. xD Hvis det kan være til nogen hjælp. (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





HVordan finder jeg et ava? Empty
IndlægEmne: Sv: HVordan finder jeg et ava?   HVordan finder jeg et ava? I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
HVordan finder jeg et ava?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Grundlæggende :: Spørgsmål-
Gå til: