Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 I byen Forks

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

I byen Forks Empty
IndlægEmne: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 9:51 pm

Omgivelser: Få mennesker
Vejr: Solen skinner svagt men det har regnet, så alt er vådt
Sted: Lidt rundt omkring
Tid: Lidt i 8 aften
Dato: D. 1 april
Dag: Torsdag
Årstid: Forår

Sarah skubbede de store briller længere op på næsen, samtidig med hendes brune øjne gled rundt i omgivelserne. Hendes brune hår var sat som det plejede, rimelig pjusket. De forbipasserende på gaden kastede interesserede blikke efter hende. Hun var ny. Et nyt ansigt i byen, som langt de fleste aldrig havde set magen til. Hendes gang var rimelig klodset, og hun var lille med en lille buttet numse og barm, samt nogle hjerteformede læber og nogle søde smilehuller. Sarah kom gående ned af gaden, iført en hættetrøje, et par hullede lyse jeans samt sko. Sarah gik i sine egne tanker, med hænderne i forlommen på hættetrøjen. Hun havde gået og kigget bagud, da en silkeblød stemme pludselig fangede hendes opmærksomhed.
- "Er du ny her?" Spurgte manden.
Manden havde det smukkeste sorte hår. Bleg hud. Tiltrækkende øjne og en pæn kropsbygning. Manden smilede charmerende, næsten fangenden, til Sarah, der i alt forlegenhed kastede blikket mod jorden. Hun nikkede og rankede derefter ryggen. Manden smilede tilfreds og stillede sig tættere på hende.
- "Skal du vi finde et mere afdæmpet sted at snakke?" hviskede han med den silkebløde forførende stemme. Sarah ikke så meget som overvejede mandens tilbud. Selvom han lignede en på 17-18 år, kunne hun aldrig finde på, at tage med en tilføldig fyr på diskotek eller på café. Sarah var ikke dum. Måske en smule naiv, men ikke dum.
- "Nej tak", sagde hun med fast stemme, men da hun skulle til at gå forbi ham, opdagede hun hans jerngreb om hendes arm. Han stod stift med siden til hende, og kiggede på hende med de mørke øjne. Sarah gispede.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 10:00 pm

Jamilah gik ned af gaden kun i ført sorte busker der gik til under knæet, en lang mørkeblå top og et par korte, mørkeblå Allstars. Hun havde godt lagt mærke til lugten af vampyr og havde da set et par stykke, men de havde behørsket sig og var ikke gået i flæsket på hinanden. Dog var hun begyndt at ryste en smule. Det havde fået et ældre par til at spørge hende om hun var Ok. Hun havde bare nikket og rødmet. Pinligt!
Det var dog svært ikek at lægge mærke til den pige alle kigge efter. Hun var ny og havde en anderledes stil end man var vant til her i området. Det lignede den slags tøj, man gik rundt i i storbyerne.
Hun fik straks øje på vampyren og måtte undertrykke en knurren. De havde forbud mod at bide nogen i byen. Eller i hvert fald gøre dem til vampyre. Bare pigen ikke endte som vampyrens aftensmad. *Jeg må gøre noget* Tænkte hun og skyndte sig hen mod pigen. Krammede hende og udbrød et glad hej!. "Hvor er det længe siden!" sagde hun og gjorde det klart med øjnene at hun ville få pigen væk fra drengen.
Så så på vampyren med onde øjne. "Hun er med mig" hun lagde tryk på hvert eneste ord, for at gøre meningen klar. Vidste at vampyren ville undgå en scene når der var andre mennesker til stede. De ville jo holde deres eksistens hemmelig.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 10:09 pm

Sarah så en smule forvirret fra manden til pigen. Hendes redning. Sarah smilede derefter bredt til den nyankommende pige, og gengælde smilende krammet.
- "Jeg kunne ikke finde dig. Jeg synes ellers jeg landede ved et eller andet center, men.. Ja, du kender min stedsans", udbrød Sarah og himlede med øjnene. Hun kunne mærke blodet pumpe ved hendes arm, og hun skævede ubehageligt mod den. Ville den eksplodere? Det føltes sådan. Som om hendes arm pumpede blodet videre ned til hendes fingre for at overleve. Sarah så derefter op på manden, som stirrede på hende. Sarah gispede svagt, af ren og skær forskrækkelse over mandens stirrende smukke øjne. Som om han var besat. Besat af hende.
- "Er du sød at give slip på min arm?" kom det lavt fra Sarah, næsten bedende, før hun glippede med øjnene og sænkede blikket. Da manden gav slip på Sarah, gispede hun lydløst. Man ville ikke kunne høre hendes ustabile vejrtrækning, eller hendes banken hjerte medmindre han kunne noget ekstra odinært. Sarah kæmpede for at fastholde skuespillet, så da hun lagde armen om pigen, og smilede til hende, håbede hun inderligt at det var sidste gang, at Sarah nogensinde skulle se den psykopat. Mandens bevægelser var elegante men samtidig stive. Som om han skulle kæmpe sig væk fra dem. Sarah stirrede efter ham, og hun tabte lavt pusten, da han forsvandt. Så rettede hun sig mod pigen, og tog sin arm til sig.
- "Oh.. mange tak", mumlede Sarah og sendte hende et svagt smil.
- "Virkelig.. Mange gange tak", fortsatte hun derefter og hendes smilehuller trådte frem på hendes kinder, da hun betragtede pigen lidt efter. Pigen var pæn. Naturlig smuk.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeTors Apr 01, 2010 10:15 pm

Jamilah grinede. "Ja, den har aldrig været for god!" sagde hun og smilede stort. Virkede selv rimelig overrasket over at vampyren gav slip på pigen, men hun var samtidig utrolig lettet. Han kunne have reageret meget anderledes end det.
Hun smilede varmt til pigen. "Det var så lidt" mumlede hun. "Jeg hørte jeres samtale og så ville jeg bare få ham til at forsvinde. Han så ret stærk ud" Sagde hun lavt og så kort efter ham. Han var sikkert stærkere end hende, men hun var helt sikkert hurtigere.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 11:25 am

Sarah sendte pigen et stort smil, hvor hendes smilehuller trådte frem på de letbuttede kinder. Hun så ikke mere efter drengen, da han var forsvundet.
- "Ja, han var rimelig skræmmende", bekendtgjorde Sarah og tilføjede dernæst; "men man kan vel ikke berejde ham det. Jeg ved jo godt, at jeg er super lækker", sagde hun drillende og puffede leende til pigen med albuen.
- "Jeg er forresten Sarah. Lige flyttet til", sagde hun og rømmede sig før hun nikkede kortvarigt. Derefter jog hun hånden op til Cap'en, og drejede den rundt, så den blev placeret kækt til venstre. Derefter smilede Sarah bredt til pigen, og betragtede hendes træk.
- "Har I mange psykopater rendende rundt her?" spurgte hun derefter, i et rimelig direkte tonefald. Hun smilede stadig.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 1:46 pm

Jamilah lo og veg lidt for albuen. Dog ville det sikkert gøre mere ondt på pigen end på hende selv. Det var da en fordel at være så robust, som man nu var som varulv.
"Jeg er Jamilah. Bor i reservatet" Præsenterede hun sig selv og smilede stort til pigen. Hun virkede ret så morsom. I hvert fald virkede hun meget udadvendt. Ikke ligesom de andre i byen, som lige ville se en an først.
Trak på skulderne. "Jeg kommer her ikke så meget, men der er en del typer som ham" Fortalte hun med et skævt smil. "Sådan over smukke og blege i huden. Det er vist mode" Hun trak på skulderne. Det var sandt. Det meste, men ikke det med moden.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 3:43 pm

Sarah stak de små hænder i forlommen på den grå hættetrøje, før hun igen skævede over skuldrene. Hendes dybe brune øjne ledte voldsomt efter nye, smukke og unaturlige blege i huden-typer. Hun så ingen. Men manden var forsvundet som ud i den blå luft. Sarah rynkede brynene, før hun vendte sig mod Jamilah igen.
"Jamilah", mumlede hun frem for sig, og lyste derefter op i en morsom grimasse, før hun tilføjede: "Det er virkelig et pænt navn. Meget specielt. Det er der ikke mange som hedder", konkluderede hun derefter og sendte Jamilah et stort smil. Sarah lod øjnene scanne området, og de fandt hvad hun søgte.
"Jeg æder som en hest, det vil jeg da ærligt indrømme, vil du med ud og finde et eller andet at æde? Spise, mente jeg", spurgte Sarah og grinede til hende, før hun rømmede sig.
"Så er vi de hemmelige agenter på vej ud i marken, for at finde et godt spisested", sagde hun højtideligt og blinkede drillende til hende. I det hun jokede, gik en mindre flok piger forbi dem, og de skævede til Sarah. Dog tog hun sig ikke af dem, hun havde alt for travlt med at finde et sted, hvor de kunne få noget mad.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 3:48 pm

"Jo, der er sikkert mange der hedder det i Mellemøsten, da det er et arabisk navn" Sagde Jamilah og trak på skulderne. Hendes forældre havde på et tidspunkt været totalt hypet på den muslimske kultur og havde derfor givet hende navnet.
"Jeg spiser, som en hel flok af heste!" Lo hun og smilede stort. "Så har vi noget tilfælles". Hun fulgte hendes blik og vidste efter et par sekunder hvad hun kiggede efter. Smilede svagt.
"Den er jeg med på" Grinede hun og poserede, som James Bond agtig med en 'pistol' i hånden. Så sig omkring med sammen knebne øjne, som om hun kiggede efter mulige fjender. Da pigerne havde passeret dem, 'skød' hun dem alle sammen i ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 3:53 pm

Sarah slå en bred latter op, og skar en grimasse imod den flok piger. De kiggede underligt efter dem, men Sarah stillede sig blot op, åbnede munden i et kæmpe stort, lattet smil og vinkede åbenlyst til dem. En brunhåret pige tsk'ede lavt, men Sarah morede sig. Hun slå et grin op, og nikkede derefter til Jamilah.
"Jeg tror dig! Men se lige min vom, jeg kunne gå for at være gravid!" sagde Sarah drillende og lagde sine hænder på maven, og sukkede tungt, da den lille ikke-eksisterende baby sparkede hende. Sarah klappede på maven og så sig derefter rundt i byen. Lidt længere henne var der placeret en lille pølsevogn.
"Hvad siger du til en hotdog med ekstra løg og sennep?" spurgte Sarah, drillende, før hun blinkede til hende. Lidt efter rettede Sarah blikket over mod en lidt hyggeligere restuarent, og nikkede mod den, som et foreslag.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 3:57 pm

Jamilah grinede højt af pigernes reaktion. De var simpelt hen alt, alt for sjove at lave grin med. Det burde hun helt sikkert gøre noget oftere. Hun slog for sjov Sarah i maven. "Du kunne ikke gå for at være gravid!" Sagde hun bestemt og smilede. Klappede sig på sin flade mave. "Men det kunne jeg" Lo hun og blinkede. Dejlig fordel ved at være varulv. Man var fastfrosset i den alder man havde og kunne derfor ikke tage på.
"Det lyder fantastisk!"
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 4:02 pm

Sarah begyndte at vrikke med føderne, hofterne og brysterne i det hun begyndte at "gå" ned af gaden. Hun nynnede svagt og grinede derefter. Lidt efter lod hun hånden køre hen over hendes ansigt, dog uden at røre, og jo længere den gled ned over ansigtet, jo mere alvorlig blev hun.
"Såså. Nu skal vi være alvorlige", brummede hun men der gik ikke længe før hun rent faktisk lignede en lille sol igen. Hun havde umiddelbart glemt alt om, at den mand som havde grebet fat i hende. Sarah og Jamilah landede hurtigt over ved den hyggelige lille restuarent, hvor Sarah havde tilbudt hende aftensmad. Selv havde Sarah ikke spist, så det ville gøre godt med lidt mad, mente hun. De fandt et bord, nede bagerst og tjeneren kom tøvende gående ned imod deres bord. Sarah lænede sig afslappet tilbage, og smed fødderne op på stolen, der stod overfor hende. Hun nynnede svagt imens hun så menukortet igennem. Lidt efter bestilte hun en cola og en tunsamwich.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 4:05 pm

Jamilah grinede bare og fulgte efter hende, som en lille hund. Hvilket man godt kunne sige hun var. Sådan teknisk set. "Du føler dig rigtig hjemme. hva?" Lo hun og blinkede, da Sarah smækkede fødderne op på stolen. Selv satte hun sig med benene overkors.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 4:09 pm

Sarah havde ikke rigtig tænkt mere over den sag, men da hun lagde mærke til fødderne, flyttede hun dem pænt ned på gulvet igen. "Ja. Altså.. Byen er jo hyggelig", prøvede hun at redde sig, før hun slå et grin op og blinkede til hende. Tjeneren så derefter mod Jamilah, som om han afventede hendes bestilling.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 4:15 pm

Jamilah nikkede. "Forks er hyggeligt, La Push er kedelig" Sagde hun og smilede. Så overrasket på tjeneren og bestilte den største cola de havde og to burgers. Hendes mave var begyndt at rumle en smule.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 29
Join date : 01/04/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Forks

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 4:20 pm

"Du må vise mig La Push en dag. Jeg vil gerne se noget kedeligt", sagde Sarah smilende og lænede sig derefter afslappet tilbage i sædet. "Fortæl mig noget om dig selv Jamilah. Har du boet i La Push længe?" Spurgte hun og sendte hende et roligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Jamilah

Jamilah


Antal indlæg : 164
Join date : 30/03/10
Url Alder : 30
Geografisk sted : La Push

I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitimeFre Apr 02, 2010 4:59 pm

"Det vil jeg meget gerne, men det er mest skov" Sagde Jamilah og skar en grimasse. "Jeg har boet der alle mine 17 år" Fortalte hun og smilede. Vidste ikke helt mere hvad hun kunne fortælle. Ventede så bare på at Sarah stillede flere spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I byen Forks Empty
IndlægEmne: Sv: I byen Forks   I byen Forks I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I byen Forks
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» At forlade den gamle by Forks.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Forks :: Byen-
Gå til: