Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Vind i Tårnet.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 9:39 pm

"Ser du, jeg er ikke helt normal, selv." hun lo. Hendes egne evner ud over de evner en vampyr normalt havde, gjorde hendes humør lidt bedre.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 9:40 pm

"Må jeg hørre?" spurgte Kisha nysgerigt. Hun var utrolig nysgerig af natur, også selvom hun nu var en tom skal. Hun var jo vampyr, hendes krop var blevet brændt op af giften.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 9:51 pm

Elizabeth smilte.
"Se." Elizabeth plukkede et blad fra et træ, hvis krone skråede sig over dem. Hun tog bladet mellem to fingre, og så gik det op i flammer. "Det er det jeg kan." hun lo. "Og jeg behøver ikke engang kropskontakt." hun viste det på flere af træet blade. Blot, ved at kiggede på dem.


Sidst rettet af Elizabeth Man Mar 29, 2010 9:54 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 9:54 pm

Kisha gjorde store øjne, og smilede betaget af flammerne. Hun viste at vampyrernes eneste virkelige fjende var ild. Elizabeth var en man skulle passe på. Hun smilede svagt. "Vil du se min evne?" spurgte hun muntert.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 9:56 pm

// læg mærke til, at jeg har ændret i det forrige svar ^^

"Meget gerne!" svarede Elizabeth muntert. Hun holdte nøje øje med hvad Kisha ville gøre nu.
Elizabeth kunne mærke at Kisha var magtfuld - og hun var sikker på, at Kisha undervurderede sig selv, mere end nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 10:03 pm

// Haha ^^ Blærerøv :3

Kisha smilede bredt, og et blad faldt ned fra træet.
Det var mikroskopiske tryk der skulle til.
Hun lukkede øjnene, og fokuserede på de utrolig små rum i bladets skabelse, og slag sin evne løs.
Den sprang det lille fyrværkeri med lilla og sølvfarvet.
Hun var lidt ked af at de ikke var inde, så hun ikke kunne vise hende det på et menneske.
Hun slap et par gange mere, og da hun åbnede øjnene var der lavet et utrolig elegang rosemønster i træet.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 10:08 pm

//du og Melanie kan alt muligt sejt, så jeg vil gerne hoppe med på den kane ^^ xD

Elizabeth stod som forstenet. "Hvilke farver..." sagde hun forundret. "Hvor længe har du kunne det?" der skulle meget til at gøre Elizabeth så forundret. Og så overrasket for den sags skyld. Gad vide hvor mægtig Melanie så var ... hun knyttede næverne.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 10:10 pm

Kisha drejede grinene rundt, og sendte hende et gigantisk, varmt smil. Jeg har kunnet det hele mit liv, dog knap så smukt. Hun kunne ikke lade være med at smile lidt, men hun blev igen lidt mørk da hun så Elizabeth's svinginger. "Men så skulle du bare de det på mennesker."
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 10:14 pm

Elizabteth lo over Kisha's glædes udbrud.
"Ja, det må du endelig vise mig en dag." lo hun. "Det må jo ende med det rene blodbad?" hun grinte og prøvede at forestille sig det. Umuligt - Kisha var jo født til sine evner. Det havde været helt utroligt at se, hvordan de adlød hende på den måde. Og så alle de farver ...
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 10:17 pm

"Ja, det er næsten lige så godt som en chokolade fontæne!!" Hun mente jo selvfølgelig for mennesker. Hun havde stået helt stille i flere minutter og betragtet et chokolade-springvand. Det var mærkeligt på den måde som menneskerne legede med deres mad... næsten ligesom vampyrerne ^^
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 10:46 pm

Elizabeth lo. "Ja, det kunne jeg godt forestille mig!" hun rystede op i sit hår så det så lidt mere vildt ud. "Det vil jeg virkelig glæde mig til at se!" hun blinkede venligt til Kisha med det ene øje og smilte. Kisha's evner var virkelig helt hendes egne.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 10:50 pm

// Du ser det vel snart på slottet??

Kisha strøg noget hår om bag øret, og smilede svagt. "Du regner med at bo hos Volturi, gør du ikke?" Selv havde Kisha et gemakker ved siden af Melanies, men det endte tit med at de sov i samme. De lå og snakkede hele natten, da de jo ikke sov.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:15 pm

//jo, jo, men det ved hun jo ikke xD

"Jo. Hvis Volturrierne ellers vil have mig," svarede Elizabeth. "Hvor lang tid har du været vampyr, Kisha?" Elizabeth smilte sødt og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:17 pm

"Selvfølgelig vil de have dig," grinede hun, og rodede sig i håret. "Og.. Tja.. Det er vel næsten hundrede år. Men jeg er slet ikke så gammel som Aro, eller Lesta(Eller hvad det nu er..). Jeg er lige så gammel som Melanie."
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:19 pm

"Så er vi ca. lige gamle. Jeg nærmer mig også snart de hundrede." fortsatte Elizabeth, og smilte venligt.
"Bor du hos Volturrierne?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:23 pm

"Jeg har mit eget gemakker tæt på Melanies, men vi er tit sammen. Vi snakker." Kisha havde det ikke godt med at være alene, især ikke om natten.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:25 pm

"Det er da ikke værst," lo hun og tænkte over ordet 'gemakker'. Elizabeth forestillede sig store træpanelser, malerier i loftet og et marmor badeværelse. Gardiner af satin og silke, og guldspejle med matchende skuffer. Hun smilte over tanken.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:29 pm

"Det er nogle perfekte rum. Med store træpanelser, malerier i loftet og et marmor badeværelse. Gardiner af satin og silke, og guldspejle med matchende skuffer. Og så selvfølgelig en skilledør mellem vores værelser." Hun kluklo svagt.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:32 pm

Elizabeth mærkede hendes mund var åben. Hun lukkede den svagt i.
"Det var sådan det var i min mors tid," hviskede hun. Elizabeth kunne sagtens forestille sig det hele.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:34 pm

"Volturierne er utrolig gameldags." grinede hun muntert, og drejde en gang rundt om sig selv. "Der hænger en masse gamle balkjoler i mit skab. Næsten alle vampyrer kan åbenbart passe hinandens tøj?"
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:42 pm

Elizabeth grinte, da hun hørte det om tøjet.
"Det er da ikke helt værst." grinte hun og kom i tanke om sin brudekjole, hun havde hjemme, i sin lejlighed. Hun havde haft den på én gang. Nemlig den nat, hun blev bidt ..
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:46 pm

"Nej, og de er utrolig smukke. Der er alt lige fra brudekjoler, til balkjoler." Hun smilede, og legede at hun havde en af dem på, og trak lidt op i den.

// Bliver nød til at gå TT__TT
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:49 pm

Elizabeth havde ikke svært ved at forestille sig det og grinte over Kisha's prøven på at hun havde en af dem på.
"De er så smukke," grinte hun. "Især, når de har korset."

//okay ... -.- vi skrives ^^
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 9:12 am

Kisha sukkede overnaturlig dybt, selvom det var lidt mærkeligt for vampyrer. "Alle kjolerne er med indbygget korset, og de er så stramme! Og som om vampyrerne har brug for korsetter med de utrolig irriterende ting!" Smilet kom tilbage med hendes humør. "Men altså, de er utrolig smukke."
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 9:46 am

"Det kunne jeg godt forestille mig, at det de er," lo Elizabeth. "Jeg har en lignende hjemme." hun klukkede. Hvad skulle hun gøre, når ... hvis, hun flyttede ind i Volturri klanen? hvordan skulle hun så få sine ting?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vind i Tårnet. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vind i Tårnet.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Italien :: Volterra :: Klokketårnet-
Gå til: