Volterra
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Vælg den side du vil kæmpe med. Ulv, Volturri, Almindelig vampyr, hybrid eller menneske? LAD KAMPEN BEGYNDE !
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Vind i Tårnet.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 3 I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 9:49 am

"Nå, men når du kommer ind, skal du vel bo ved de andre medlemmer." Lederne boede i en fløj for sig selv, sammen med deres aller bedste livvagter. Det var jo Kisha i det tilfælde. Hun smilede varmt til Elizabeth.
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 3 I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 9:52 am

"Det håber jeg .." sagde hun og smilte.

//tænkte på, om vi ikke skulle lukke indlægget her, og starte et nyt, hvor jeg jo er blevet medlem af klanen?? så kan Kisha og Elizabeth udforske byen lidt, du ved.
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 3 I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 9:54 am

"Tja, du skal bare lige vide at de fleste medlemmer er utrolig kedlige. De er sådan nogle skak-typer alle sammen," kluklo hun, og betragtede sin nye veninde.

// Det kunne faktisk være godt.. De kunne gå ind på slottet igen, og så stopper vi det der??
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 104
Join date : 29/03/10
Url Alder : 29
Geografisk sted : Italien

Vind i Tårnet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 3 I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 9:57 am

Elizabeth lo. "Jamen, hvis de er sådan nogle skak-typer alle sammen, kan det være, at de kan lære mig at spille!" hun lo videre.

// det syntes jeg er en god idé (:
Tilbage til toppen Go down
Kisha

Kisha


Antal indlæg : 127
Join date : 27/03/10
Url Alder : 81
Geografisk sted : Seattle & Italien.

Vind i Tårnet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 3 I_icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 10:00 am

Kisha kunne ikke lade være med at le igen. "Okay, kom. Så viser jeg dig hvor de bor!" Hun trak afsted med hende, med et stort smil.

// Out.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vind i Tårnet. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vind i Tårnet.   Vind i Tårnet. - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vind i Tårnet.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Volterra :: Italien :: Volterra :: Klokketårnet-
Gå til: